vineri, 27 iunie, 2025

Programul Made in Romania al BVB a anunțat cele 15 povești antreprenoriale românești finaliste ale ediției a VI-a, în cadrul Galei de premiere

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.
  • Pe 26 septembrie, în cadrul Galei de premiere a programului Made in Romania au fost anunțate cele 15 companii finaliste.
  • Votul publicului a desemnat 3 dintre cele 15 companii finaliste, în timp ce membrii Juriului Made in Romania au ales următoarele 12 povești de succes Made in Romania, care inspiră prin rezultatele obținute și impactul la nivel socio-economic.
  • Made in Romania, prin platforma sa dedicată, https://investingromania.com, este proiectul Bursei de Valori București prin care identifică viitoarele motoare ale economiei românești cu scopul de a le ajuta să se dezvolte și să își atingă potențialul.

Made in Romania, programul Bursei de Valori București, și-a anunțat și premiat marți, 26 septembrie, companiile finaliste ale ediției din acest an, viitoarele motoare de creștere ale economiei românești. Dintre cele 15 povești antreprenoriale de succes, 3 sunt din sectorul IT&C, ocupând cea mai mare pondere din totalul companiilor finaliste, urmate de companiile din sectoarele Agricultură, Industria alimentară, Industria farmaceutică și Industria prelucrătoare, fiecare sector fiind reprezentat de câte 2 companii. De asemenea, cu câte o companie dintre cele 15 finaliste sunt reprezentate și sectoarele: Energetic, Home & Deco, Servicii și Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii.

Radu Hanga, Președintele Bursei de Valori București: „Antreprenoriatul românesc continuă să evolueze de la an la an, la fel și inițiativa noastră Made in Romania dedicată fondatorilor de companii, care contribuie la dezvoltarea economiei naționale. Prin intermediul programului, continuăm să oferim o platformă testată și cu fiecare ediție îmbunătățită, prin care finaliștii și semifinaliștii Made in Romania pot găsi soluții de promovare complete și pot accesa strategii care să îi ajute în a deveni jucători importanți în economia noastră. În esență, proiectul Made in Romania vizează conectarea capitalului cu ideile inedite ale antreprenorilor români, iar în fiecare an descoperim companii cu proiecte și reușite deosebite, în a căror traiectorie de creștere suntem bucuroși să contribuim. Felicitări celor 15 finaliste din această ediție! Așteptăm cu interes să descoperim împreună noi soluții prin care să își implementeze toate planurile de expansiune.” 

Adrian Tănase, CEO Bursa de Valori București: Made in Romania este un concept în care credem și ne dorim să vedem tot mai multe companii mândre de acest statut. Prin acest program avem oportunitatea de a realiza o radiografie a mediului de afaceri românesc, iar rezultatele din fiecare ediție ne arată că tot mai mulți antreprenori își doresc să devină repere în industria pe care o reprezintă la nivel național și să promoveze România dincolo de granițele țării prin intermediul activității lor.  Vedem o deschidere din ce în ce mai mare a acestora de a accesa oportunități de dezvoltare, iar în acest sens organizăm și adaptăm sesiunile de workshop-uri care acoperă nevoi concrete ale companiilor și implementăm noi instrumente prin care să îi ajutăm în promovare, precum lansarea din acest an a podcastului Made in Romania, dedicat companiilor finaliste. Fiecare dintre cele 15 companii are o poveste extraordinară și ne bucurăm că putem oferi această platformă pentru a le face cât mai vizibile.”

Cele 15 companii finaliste, enumerate în ordine alfabetică sunt:

1 Adrem Engineering Compania sprijina digitalizarea infrastructurii romanesti de energie prin proiecte complexe de automatizare.
2 Amber Agentie creativa structurata ca o retea de studiouri cu specializari diferite, ofera o paleta larga de solutii de dezvoltare a jocurilor video.
3 Apidava Afacere de familie care, in cei 31 ani de activitate, a devenit brand international, exportand miere in peste 12 tari ale lumii.
4 Ascendia Domeniul de activitate este axat pe dezvoltarea de produse proprii si servicii aferente industriei de e-learning.
5 Bookster Bookster aduce cartile aproape de oameni, inspirand peste 1.200 de companii sa se dezvolte prin lectura.
6 Chic Bijoux Cu 12 ani de activitate, are propriul atelier de bijuterii personalizate pe care le comercializeaza online in Romania si international.
7 Croco Lider la categoriile de produse: “Brezel”, “Crackers”, “Sticks”, “Petit Beurre” si „Biscuiti cu Crema”, se bucura de la infiintarea din 1994, de o prezenta permanenta pe piata.
8 Exonia Companie antreprenoriala 100% romaneasca, produce anual peste 100 milioane de sacose personalizate din hartie, majoritatea fiind exportate in Germania, Austria, Franta, Olanda, dar si catre SUA.
9 Farmacia Tei Infiintata din dragoste pentru oameni in 1992, in prezent este liderul pietei farmaciilor online
10 Fiterman Pharma Perseverenta, pasiunea si dedicarea sunt motoarele care definesc activitatea de peste 25 de ani a companiei din domeniul farmaceutic si medical.
11 Grup Serban Grup de firme cu capital romanesc, care activeaza in domeniul agribusiness, aflat in plina expansiune, activitatea sa incepand  in 1994.
12 Kinderpedia Kinderpedia este solutia digitala completa de management si comunicare pentru scoli si gradinite.
13 Mobexpert Companie vertical integrata, care realizeaza de la designul si proiectarea produselor, productia in fabricile Mobexpert si pana la vanzarea de mobilier si decoratiuni in magazinele fizice si online.
14 Qfort Compania activeaza in industria produselor de folosinta indelungata, fabricand tamplarie termoizolanta la cele mai inalte standarde.
15 Ultragreens Povestea companiei incepe in 2014, avand obiectivul de a duce microplantele in toate restaurantele si in bucatariile celor ce vor sa manance sanatos.

 

„Antreprenoriatul romanesc continua sa evolueze de la an la an, la fel si initiativa noastra Made in Romania dedicata fondatorilor de companii, care contribuie la dezvoltarea economiei nationale. Prin intermediul programului, continuam sa oferim o platforma testata si cu fiecare editie imbunatatita, prin care finalistii si semifinalistii Made in Romania pot gasi solutii de promovare complete si pot accesa strategii care sa ii ajute in a deveni jucatori importanti in economia noastra. In esenta, proiectul Made in Romania vizeazaconectarea capitalului cu ideile inedite ale antreprenorilor romani, iar in fiecare an descoperim companii cu proiecte si reusite deosebite, in a caror traiectorie de crestere suntem bucurosi sa contribuim. Felicitari celor 15 finaliste din aceasta editie! Asteptam cu interes sa descoperim impreuna noi solutii prin care sa isi implementeze toate planurile de expansiune.”  a declarat Radu Hanga, Presedintele Bursei de Valori Bucuresti.

Made in Romania este un concept in care credem si ne dorim sa vedem tot mai multe companii mandre de acest statut. Prin acest program avem oportunitatea de a realiza o radiografie a mediului de afaceri romanesc, iar rezultatele din fiecare editie ne arata ca tot mai multi antreprenori isi doresc sa devina repere in industria pe care o reprezinta la nivel national si sa promoveze Romania dincolo de granitele tarii prin intermediul activitatii lor.  Vedem o deschidere din ce in ce mai mare a acestora de a accesa oportunitati de dezvoltare, iar in acest sens organizam si adaptam sesiunile de workshop-uri care acopera nevoi concrete ale companiilor si implementam noi instrumente prin care sa ii ajutam in promovare, precum lansarea din acest an a podcastului Made in Romania, dedicat companiilor finaliste. Fiecare dintre cele 15 companii are o poveste extraordinara si ne bucuram ca putem oferi aceasta platforma pentru a le face cat mai vizibile.”, a declarat Adrian Tanase, CEO Bursa de Valori Bucuresti

Programul Made in Romania de identificare si premiere a companiilor romanesti cu potential de crestere a fost impartit in 3 mari etape si anume: de nominalizare a companiilor romanesti, de selectare a celor 50 de companii semifinaliste si de vot. In prima etapa, derulata in perioada 29 martie – 31 mai 2023, au fost inregistrate 386 de nominalizari valide prin intermediul platformei www.investingromania.com. Dintre acestea, in perioada 1 – 30 iunie 2023, Comitetul de Nominalizare a selectat semifinalistele editiei de anul acesta pe baza unor criterii bine definite, precum cifra de afaceri, performantele relevante din anii precedenti, lansarea de prototipuri sau perspectivele de inovare pe pietele de nisa. In cea de-a treia etapa desfasurata intre 3 – 31 iulie a avut loc votul publicului, care a trimis direct in finala 3 din cele 15 companii finaliste ale programului Made in Romania. Etapa de Vot al Publicului a adunat un numar de 13.774 de voturi validate, cu peste 26% mai multe voturi fata de editia anterioara. Cea mai votata companie a obtinut 2.224 voturi valide, urmatoarea clasata a adunat 2.209 voturi, iar a treia companie 1.456 de voturi. Celelalte 12 companii au fost desemnate pe 3 august de catre Juriul Made in Romania, format din experti in diverse domenii ale economiei.

Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori Bucuresti in 2017, pentru a identifica si promova companiile de top din Romania.  Dezvoltarea platformei www.investingromania.com pozitioneaza Bursa de Valori Bucuresti ca fiind principalul canal de finantare pentru antreprenorii romani. Totodata, platforma este dedicata investitorilor, consultantilor si, in special, companiilor cu perspective de crestere, care doresc sa atraga finantare de la investitori sau care se afla in procesul de pregatire a unui plasament privat pe Piata AeRO sau pe Piata Principala.

In cursul anului 2023, Proiectul este sprijinit de Microsoft “powered by Microsoft”, alaturi de partenerii: Agista, Banca Transilvania, BT Capital Partners, BRK Financial Group, Bondoc si Asociatii, Dendrio, European Bank for Reconstruction and Development, IFB Finwest, Mazars, Mercer Marsh Benefits, Propaganda, UiPath si Termene.ro. Sustinatorii acestei editii sunt: ANIS, Asociatia pentru Relatii cu Investitorii la Bursa din Romania (ARIR), DoingBusiness, Institutul de Studii Financiare (ISF), Romanian Business Leaders  si Romania Private Equity Association (ROPEA). Partenerii media ai programului sunt: Digi24, Financial Intellingence, Radioul Antreprenorilor, Radio Guerrilla si Romania Insider.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Studiu RoCoach și Novel Research: Românii privesc cu optimism viitorul AI, dar se tem pentru jobul lor

Unu din trei români anticipează pierderi semnificative pe piața muncii Peste trei sferturi dintre români (76%) văd în Inteligența...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor