Prezentare generală a confidențialității
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

vineri, 11 iulie, 2025

Muzica are gust, miros, se vede, se simte – alături de BRD Groupe Société Générale, începe o nouă etapă a Festivalului George Enescu

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Fiecare ascultă muzica lui și în felul lui. Și, de multe ori, pare că muzica simfonică e rezervată unui grup de cunoscători sau melomani devotați. Dar repertoriul clasic și orchestrele lumii care umplu sălile de spectacol reprezintă un liant între generații, între convingeri și gusturi.

Parteneriatul dintre BRD – Groupe Société Générale și Festivalul George Enescu aduce muzica clasică mai aproape de public prin traducerea ei în alte simțuri. Cu această ocazie, se consolidează legătura dintre cel mai important eveniment muzical din România, devenit fenomen cultural internațional în cei 30 de ani de la reluarea festivalului, și BRD, o companie care se distinge printr-o implicare constantă în cultură, cu accent pe susținerea muzicii clasice și a artei contemporane.

„Festivalul Enescu este cel mai bun exemplu a ceea ce se poate realiza atunci când există valori care promovează cultura și arta, plasându-le în centrul unei societăți. Beneficiile acestor eforturi pe care le facem alături de partenerii noștri se vor vedea în timp, nu imediat. Investiția în cultură este investiția în noi și în copiii noștri. Știu că acest lucru este adevărat și voi continua să pledez pentru asta”, a declarat Maestrul Cristian Măcelaru, Director Artistic al Festivalului George Enescu și Director Muzical al Orchestrei Naționale a Franței.

O contribuție la formarea noii generații de ascultători

Între 27 august și 24 septembrie, pe lângă maratonul de concerte de talie internațională, BRD invită publicul să descopere ce trezește muzica clasică în fiecare – cu alte cuvinte, muzica nu va răsuna doar în săli și spații publice, ci va avea gust, miros, se va vedea și se va simți.

„Susținem comunitatea culturală de decenii și, cu toate că parteneriatul cu cel mai prestigios festival de muzică din România înseamnă o încununare a acestor eforturi, nu este numai atât. Vorbim despre o asociere firească. Recunosc că poate sunt subiectiv, fiind un «client» frecvent al sălilor de concert clasice și nu numai, însă pentru mine parteneriatul cu Festivalul George Enescu este un foarte bun prilej să arătăm că muzica clasică poate încăpea în viața oricui. Nu trebuie să fii un cunoscător ca să o poți aprecia, simți, trăi în felul tău”, spune François Bloch, Director General BRD Groupe Société Générale.

Conceptul sub care BRD își propune să contribuie la formarea noilor generații de ascultători – „Simte muzica” – mizează pe o abordare de tipul „inside-out”: publicul să conștientizeze ce trezește muzica clasică în fiecare cu ajutorul tuturor simțurilor, nu doar al auzului și în funcție de context.

De aceea, experiențele pe care BRD le-a pregătit pentru festival nu sunt doar din sfera muzicală, pun accentul pe vizibilitate, relevanță multiculturală și promisiunea de a oferi ceva unic, care să atragă un public nou: de la programul de concerte în aer liber care vor avea loc în varii spații publice unde accesul va fi gratuit, la concerte pop-up și până la diverse experiențe multisenzoriale, găzduite de Rezidența9 într-o expoziție interactivă. Toate acestea – inclusiv revista Scena9 și câteva instalații – vor fi complementare (de multe ori în mod neașteptat) unor concerte din festival.

Haideți la sărbătoarea muzicii clasice!

„Iată-ne ajunşi, alături de BRD, la startul celei de-a 26-a ediţii a Festivalului Internaţional George Enescu. Lunile de pregătiri au dat roade şi suntem gata să întâmpinăm publicul cu un program extrem de divers, în care vom asculta cele mai apreciate orchestre ale lumii la Bucureşti şi în alte 16 oraşe din ţară. Aşteptăm publicul să se bucure alături de noi de această sărbătoare a muzicii clasice”, a punctat Cristina Uruc, manager interimar Artexim.

Angajamentul BRD pentru următoarele trei ediții ale Festivalului Internațional George Enescu nu se rezumă doar la continuarea acțiunilor de mecenat, ci reprezintă și un efort de a contribui la educarea publicului actual și viitor. Toate acțiunile pregătite cu prilejul parteneriatului pot avea un impact pozitiv asupra fiecărui ascultător nou, a fiecărui om care pleacă de la un concert sau de la o experiență multisenzorială mai emoționat ca de obicei, mai îndreptat către idei noi și mai optimist.

Despre BRD – Groupe Société Générale

BRD – Groupe Société Générale este cea de-a treia mare bancă a României și cea mai mare rețea bancară privată a țării. Bancă universală care oferă servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor, BRD face parte din Groupe Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.

Ca actor social, BRD investește în cultură, educație, tehnologie și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. BRD privește cultura și educația drept piloni esențiali de dezvoltare ai societății, încurajând proiecte inovatoare, cu potențial de a fi recunoscute și apreciate de tânăra generație. Sub această viziune a fost creată Fundatia9, care coordonează platforma de jurnalism cultural Scena9, dar și centrul cultural Rezidența BRD Scena9 din București. În cultură, banca investește în proiecte de muzică clasică și artă contemporană. În educație, BRD a creat Școala9, o platformă de jurnalism specializat, și sprijină programe care susțin demersul profesorilor din sistemul formal, dar și planuri, idei și proiecte în domeniul inovării și al tehnologiei. Cea mai nouă platformă de jurnalism lansată de BRD este Mindcraft Stories, care își propune să deschidă o conversație despre descoperiri din România și din lume, despre cum tehnologia ne atinge viețile, despre inteligența artificială, robotică, medicină și multe altele.

Despre Festivalul Internațional George Enescu

Festivalul Internațional George Enescu este unul dintre cele mai importante evenimente de muzică clasică la nivel internațional, organizat începând cu 1958. Cea de-a 26-a ediție a festivalului are loc între 27 august și 24 septembrie, sub sloganul „Generozitate prin muzică”|„Generosity through Music”.

Programul festivalului include peste 3.500 dintre cei mai renumiți artiști ai lumii, peste 40 de orchestre din 16 țări, lucrări de operă în primă audiție și concerte educative pentru copii. Bilete și detalii disponibile pe https://www.festivalenescu.ro/

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Junior Achievement: Elevii își dezvoltă competențele pentru viitorul profesional prin proiectul educațional „Construim meserii”

Ajuns la cea de-a treia ediție, proiectul educațional „Construim meserii”, inițiat de Junior Achievement  în colaborare cu Carmeuse, a...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor