Colosseum Mall continuă să dezvolte mixul de retaileri și anunță deschiderea magazinului Lensa în centrul comercial. După inaugurarea cu succes a noilor spații comerciale în vara anului trecut, Colosseum Mall adaugă Lensa, avand o suprafata închiriabilă totală de 16.500 mp, Colosseum Mall atinge astăzi un grad de închiriere de 98% și un grad de ocupare de 93%.
Investiția Lensa în noul magazin din Colosseum Mall se ridică la peste 120.000 Euro. Locația este dotată cu un cabinet optometric pentru consultații gratuite și cuprinde o varietate de branduri de ochelari de top precum Dolce & Gabbana, Furla, Love Moschino, Ana Hickmann, Guess, Michael Kors, Versace și multe altele.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
« Prima jumătate a acestui an a fost deosebit de dinamică pentru Colosseum Mall în ceea ce privește închirierea spațiilor de retail. Această tendință a condus la un grad de ocupare foarte bun ceea ce sustine viitoarele dezvoltări planificate. Am observat o creștere a interesului pe piața de retail pentru locațiile noi care sunt dezirabile nu doar din perpectiva facilităților și beneficiilor oferite, dar și datorită accesului către un nou pol de clienți. Ne bucurăm că un brand românesc de succes precum Lensa s-a alăturat comunității Colosseum Mall și suntem convinși că va contribui la performanțele centrului comercial, alături de ceilalți parteneri», adaugă Doinița Ilie, Head of Leasing Colosseum Mall.
Anul anterior, Lensa a înregistrat o creștere de 70% a cifrei de afaceri față de 2021, cu venituri de peste 134 de milioane de lei. În 2022, ochelarii de vedere au generat 71% din totalul vânzărilor înregistrate de Lensa, în timp ce ochelarii de soare au fost a doua cea mai vândută categorie de produse, cu o pondere de 15%, restul vânzărilor fiind generate de alte categorii din portofoliu, precum lentile de contact, soluții și accesorii.
Noul magazin din Colosseum Mall este accesibil clienților începând cu data de 28.07.2023.
Un alt brand românesc de succes care și-a anunțat recent prezența în Colosseum Mall este și Hype by Kiddo, care amenajează și va deschide pentru publicul latg în scurt timp un amplu centru de petrecere a timpului liber pentru copii și adulți, pe o suprafață de aproximativ 2500 mp.
Colosseum Mall mai include un hypermarket Carrefour, cel mai mare DIY Leroy Merlin din țară, servicii variate, precum și zeci de magazine de fashion și accesorii, restaurante, spații de petrecere a timpului liber și locuri de joacă pentru copii, pe o suprafață închiriabilă totală de 54,500 mp, compania numărându-se printre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din capitală. Pentru mai multe detalii despre noutățile Colosseum Mall puteți accesa paginile www.thecolosseum.ro, Facebook sau Linkedin.
Colosseum Mall – Situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284, Colosseum Mall oferă un concept local unic de retail ce cuprinde magazine cu o mare diversitate de produse si servicii, magazine cu branduri de îmbrăcăminte și accesorii, precum și spații unice de petrecere a timpului liber. Colosseum se bucură de o locație privilegiată, datorită proximității șoselei de centură București și a rutelor zilnice de comunicație dintre București și orașele Ploiești, Târgoviște și Pitești. Accesul dinspre centrul capitalei și dinspre zonele adiacente este asigurat de bulevarde cu multiple benzi de circulație, precum Ion Mihalache, Grivița, Bucureștii Noi și Șoseaua Chitilei. Transportul în comun se realizează prin intermediul stațiilor de metrou Străulești și Laminorului, a liniilor RATB 112, 422, 470, precum și a tramvaiului 45. Printre principalele branduri găzduite de Colosseum Mall se află: Carrefour, Altex, Jysk, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, Leroy Merlin, Sinsay, New Yorker, Deichmann, CCC, Stay Fit, 4F, Teilor, Douglas, Penti, Nala Cosmetics, English Home, Ac&Co, Colin’s, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso, Optiblu, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Vibe Cafe, Uncle John, So Coffee, Pasticceria Flavian Dobre, Presto Restaurant, Noodle Pack, Bunătăți Ardelenești, Mesopotamia, All For Six, La Galleria, Inmedio, 5asec, Help Net, Nedelya, Orange, IQBox, Arsis Vodafone, Inmedio, Diris Optică Medicală, Pizza Bonita, Xpressions Beauty Salon, Esența Plant, Animax, precum și numeroase alte magazine importante de bunuri și servicii.
Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România. În prezent, retailerul dispune de o rețea de peste 50 de magazine atât în România, cât și în Republica Moldova. Pe plan local, retailerul de optică deține magazine în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgoviște, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea, Balotești, Slatina, Sfântu Gheorghe, Bârlad, Satu Mare, Turnu Severin, Voluntari, Zalău, Roman, Deva. Lensa adună în portofoliu sute dintre cele mai renumite branduri de ochelari de soare și rame de vedere, dar și cei mai importanți furnizori de lentile de vedere, lentile de contact pentru orice tip de corecție și lentile de contact colorate. Experiența omnichannel le permite clienților Lensa să utilizeze diverse canale, inclusiv simultan, pentru a afla mai multe informații despre produse, pentru a se programa la o consultație optometrică sau pentru a-și achiziționa produsele droite. Totodată, clienții au acces la o gamă variată de produse, beneficiind de consultații gratuite, montaj gratuit pentru ochelarii de vedere, 2 ani garanție la lentilele de vedere, plată în rate precum și retur gratuit în 30 de zile. Pentru mai multe detalii accesați www.lensa.ro.