Stefanini Group, companie globală din domeniul tehnologiei care oferă soluții de inovare și transformare digitală, a recrutat-o pe Natalia Chirițescu, specialist cu peste 25 de ani experiență în sectorul IT și telecomunicații, ca Digital Solution Center Director pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). Natalia Chirițescu a lucrat timp de 16 ani în echipa de management a Vodafone România, și la nivel regional în cadrul operatorului de telecomunicații.
Natalia Chirițescu se va ocupa de gestionarea Centrului de Inovație Stefanini, Pre-sales și Transition, ca parte a echipei globale de management. Ea va conduce Centrul de Inovație EMEA, format dintr-o echipă multidisciplinară care îmbină soluțiile de business, design thinking, inginerie software, inteligență artificială, securitate cibernetică sau analiza datelor, pentru a susține clienții în procesele lor de transformare digitală.
Natalia va coordona o echipă de 60 de oameni și va fi in subordinea lui Farlei Kothe, CEO al Stefanini EMEA.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Natalia Chirițescu și-a început cariera ca software developer în 1995, trecând apoi în management, dezvoltare de produs și de business, precum și transformare strategică, vânzări și finanțe. Natalia a lucrat timp de 16 ani la Vodafone, în funcții de management pentru diferite departamente la nivel național și global, cum ar fi Director Presales și Transformare Strategică la Vodafone România, Director Europa de Est și Country Director la Vodafone Global Entreprise, precum și Director Medium & Large Entreprises în cadrul Vodafone Business.
„Mereu mi-a placut să observ cum tehnologia ne poate schimba lumea. Însă astăzi ea declanșează schimbări exponențiale, care duc atât la perturbări masive, cât și la oportunități enorme. Companiile au nevoie de un partener de încredere care să valorifice puterea tehnologiei, fie că este Cloud, Inteligență Artificială, Big Data sau Internet of Things, pentru a rămâne competitive și relevante pentru clienții lor. Stefanini aduce viziunea, abilitățile și cultura de inovație efervescentă care ghidează companiile în transformarea digitală, cu un design centrat pe om”, a declarat Natalia Chirițescu, Digital Solution Center Director EMEA la Stefanini Group.
“Rolul de Digital Solution Center Director se concentrează pe alinierea noilor tehnologii cu obiectivele de business ale clienților, precum și pe transformarea ideilor inovatoare în soluții de business concrete. Natalia vine cu o experiență îndelungată de business și tehnologie; pentru noi este un mare avantaj să o avem în echipă”, a afirmat Farlei Kothe, CEO al Stefanini EMEA.
Stefanini Group este prezentă în 41 de țări, unde oferă soluții software precum automatizare, cloud, IoT sau User Experience pentru peste 1.000 de clienți din diverse industrii, cum ar fi retail, auto, producție sau finanțe.
În zona EMEA, grupul Stefanini avea aproximativ 2.700 de angajați la jumătatea lunii martie, dintre care în jur de 1.500 în România.
Stefanini livrează din România servicii de dezvoltare și întreținere de aplicații, securitate cibernetică, platformă M365, infrastructură cloud și suport tehnic la distanță. Compania recrutează pe piața locală oameni cu experiență variată în tehnologie, de la juniori până la specialiști în arhitectură IT.
Despre Stefanini
Stefanini este o multinațională globală din domeniul tehnologiei, originară din Brazilia, cu experiență de 35 de ani și prezență în 41 de țări. Compania investește într-un ecosistem complet de inovare pentru a deservi industrii precum retail, automotive, producție sau industria financiară. Cu oferte solide aliniate la tendințele pieței, precum automatizare, cloud, Internet of Things (IoT) și User Experience (UX), compania a primit recunoaștere și mai multe premii în domeniul inovării. Stefanini are un portofoliu extins, care combină soluții inovatoare de consultanță și marketing, mobilitate, campanii personalizate și inteligență artificială cu soluții tradiționale precum Service Desk (cu posibilitatea de a oferi asistență în 35 de limbi), Field Service și outsourcing (BPO).