vineri, 27 iunie, 2025

Platforma 2Performant înregistrează în T1 2023 o creștere de 59% a numărului de vânzări intermediate și de 40% a valorii vânzărilor generate

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

2Performant (BVB: 2P), companie de tehnologie și liderul pieței de marketing afiliat din România, anunță că vânzările generate de platforma proprie au ajuns la valoarea de 28,8 milioane de euro (excluzând TVA) în primul trimestru din 2023, o creștere cu 40% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Utilizatorii platformei au trimis 24,5 milioane de click-uri, în creștere cu 20% față de perioada similară din 2022, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 647.000, o majorare cu 59%, generând comisioane în valoare de 1,7 milioane de euro, +34% în comparație cu 2022.

Rezultatele generate de utilizatorii platformei noastre în primul trimestru al anului continuă trendul ascendent înregistrat anul trecut și creează premisele pentru depășirea bornelor atinse în 2022 și atingerea obiectivelor propuse pentru 2023. O componentă importantă a acestui succes este reprezentată de inovațiile tehnologice pe care le implementăm, fiind într-un proces continuu de dezvoltare a platformei 2Performant. Complexitatea tehnică a acesteia, dar și a instrumentelor pe care le folosim ne poziționează la un nivel de competență de cel mai înalt nivel la scară globală. În acest an, ne propunem să accelerăm creșterea companiei noastre, astfel încât să putem contribui tot mai mult la dezvoltarea sectorului de eCommerce din România”, a declarat Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.

În primul trimestru din 2023, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 6,98 euro, o creștere de 12% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,8, în creștere cu 4% față de trimestrul similar din 2022. În același timp, valoarea medie a vânzării  prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 44,5 euro (excluzând TVA), o scădere cu 12% în comparație cu T1 2022, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,6pp, până la 2,6%.

Principalele categorii de produse vândute în primul trimestru din 2023 au fost: Farmaceutice, Modă, Cărți, Beauty, Electronice IT&C, Casă & Grădină, Jucării și Produse pentru copii, Sănătate & Îngrijire Personală, Produse pentru animale de companie și Bijuterii. În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor generate, au fost: Dr.Max, Answear, DY Fashion, SpringFarma, evoMAG, SomProduct, Cărturești, Kit Unghii, NailsUp și Otter.

Rezultatele generate de utilizatorii 2Performant sunt actualizate zilnic pe website-ul companiei, unde sunt afișate tendințele privind comportamentul de cumpărare online atât la nivel de rețea, cât și defalcat pe principalele industrii. Compania va continua să publice astfel de date agregate la finalizarea fiecărui trimestru pentru ca acționarii și investitorii să aibă o înțelegere cuprinzătoare asupra funcționalității indicatorilor de business ai 2Performant pe parcursul unui an de activitate.

Pentru anul 2023, compania vizează o cifră de afaceri de 48,6 milioane de lei, o creștere de 39% față de rezultatul din 2022, EBITDA de 2,6 milioane de lei, o dublare în comparație cu anul anterior, și un profit net de 863 de mii de lei, o majorare de 234%.

2Performant este listată pe piața AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acțiunile 2P sunt incluse în indicele BET-AeRO dezvoltat de Bursa de Valori București pentru această piață.

Despre 2Performant

2Performant Network SA este compania românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează platforma de marketing colaborativ 2Performant.com prin care magazinele online colaborează cu cele mai performante surse de publicitate și trafic online printr-un model de Cost Per Vânzare.

Cu o viziune unică la nivel global despre gamificarea colaborărilor din marketing bazată pe performanță și transparență, 2Performant a intermediat în 14 ani de activitate peste 9,5 milioane de vânzări online în valoare de 439 de milioane de euro, prin mai mult de 608 milioane de click-uri, pentru câteva mii de magazine online din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar peste 8 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu.

2Performant Network SA este listată din 2020 pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P – fiind prima companie publică de tehnologie din România. 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

EY: Industria bunurilor de larg consum se luptă să rămână relevantă și să-și adapteze capacitatea de creștere

Companiile de bunuri de larg consum trebuie să își recâștige urgent relevanța pentru consumatori, clienți (retaileri) și piețele...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor