Consumatorii pot ignora toate tipurile de reclame, cu excepția ambalajului, #cutiipersonalizate, gândit special pentru a pune în evidență mesajul de brand.
Ce trebuie să știi despre Packaging – ce înseamnă pentru tine:
Cartobello ofera soluții de Packaging pentru Industria Vinului
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Ambalajul este întotdeauna între produs și consumator. Pentru producătorii de vin, Cartobello este alegerea de încredere pentru a crește valoarea produsului.

Care ar fi motivul pentru care ne-ai alege?
Cheia succesului în vânzarea unui produs este dată de capacitatea de a elimina „dezordinea” dintre sutele de produse asemănătoare. Lasă-i clientului percepția „curată” a unui produs pe care să-l aleagă.
Consumatorii pot ignora toate tipurile de reclame, cu excepția ambalajului, #cutiipersonalizate, gândit special pentru a pune în evidență mesajul de brand.

Ce trebuie să știi despre Packaging- ce înseamnă pentru tine:
- Valoare crescută a produsului prin adaos de prestigiu și contiguitate între calitatea ambalajului și calitatea produsului.
- „Reclama” de câteva secunde pe care o vede consumatorul la raftul din magazin și care-i influențează decizia de achiziție.
- #unboxingexperience (cea mai scumpă publicitate) – atenția de câteva secunde pe care consumatorul o acordă exclusiv despachetării produsului și în care pot fi incluse elemente de branding și publicitare.

Pentru că în decizia de achiziție, consumatorii se bazează în general pe trei criterii:
- Atitudini preexistente față de ambalaj, produs și brand.
- Incertitudini față de produsul ce trebuie ales dintre alte zeci de oferte
- Anticiparea experienței consumării produsului.

Soluția pentru tine este Packaging-ul, care integrează toate cele trei criterii și are uimitorul rol de a influența deciziile consumatorilor:
- Atitudinile
- Incertitudinile
- experiența consumatorului
Vinul înseamnă istorie, tradiție, cultură și civilizație. Prezent și viitor.
„O sticlă de vin conține mai multă filosofie în ea decât orice altă carte din lume” – Louis Pasteur










