Scorul mediu de alfabetizare financiară în rândul celor peste 4.000 de români care și-au testat cunoștințele de educație financiară în cadrul campaniei “#Dreptullabanking îți aduce libertate de mișcare” este de 7,53. Aproximativ 22,5% dintre participanți au oferit răspunsuri corecte la peste 80% din întrebări și au fost desemnați câștigători. Astfel, 900 de participanți au câștigat abonamente Metrorex și/sau STB pentru o lună.
Românii au fost invitați, timp de o săptămână, să își testeze cunoștințele de educație financiară în cadrul campaniei #Dreptullabanking, campania băncilor din România dezvoltată cu sprijinul Asociației Române a Băncilor (ARB), la stația de metrou Universitate, până la data de 2 noiembrie 2022. Peste 4.000 de români și-au testat cunoștințele de educație financiară în cadrul campaniei “#Dreptullabanking îți aduce libertate de mișcare”.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Asociația Română a Băncilor invită românii să-și testeze cunoștințele de educație financiară prin intermediul quiz-ului publicat online pe site-ul campaniei www.dreptullabanking.ro . Quiz-ul a fost dezvoltat special pentru campania #dreptullabanking și oferă utilizatorilor atât posibilitatea de a înțelege modul în care funcționează economia, băncile, produsele și serviciile bancare, precum și cum să își gestioneze banii sau să se protejeze de fraude.
Băncile din România vor continua să dezvolte programe pentru creșterea nivelului de educație financiară, dezvoltarea durabilă fiind dependentă și de gradul de educație. Comunitatea bancară consideră că este nevoie de o societate construită pe principiile sustenabilității cu un nivel solid de cunoștințe, inclusiv în domeniul financiar.
Acțiunea „Dreptul la Banking îți aduce libertatea de mișcare” este parte din campania #Dreptullabanking, lansată în anul 2020 din dorința de a crește gradul de conștientizare și de educație financiară în România.