Începând cu luna noiembrie 2022, peste 55.000 de clienți Freshful pot adaugă la cumpărăturile lor săptămânale Freshful și produsele din gama de retail 5 to go create special pentru a păstra aceeași experiență savuroasă din cafeneaua lor de proximitate preferată.
Livrat proaspăt în București și Ilfov de către cei peste 200 de curieri Freshful, gustul 5 to go ajunge, într-o diversitate de combinații și arome, la toți cei care vor să se bucure de produsele celui mai mare lanț de cafenele din România.
Gama 5 to go disponibilă pe Freshful, la un singur click distanță, include produse care se remarcă prin gust și calitate, dar și prin conținutul nutrițional echilibrat – cu aport scăzut de zahăr, bio, vegane sau fără gluten, adaptate stilului de viață și tendințelor consumatorului modern.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
27 mai 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară, Ediția a IV-a
12 iunie 2025: Criminalitatea cibernetică în perioada digitalizării economiei și în vreme de război, Ediția a IV-a
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Am promis încă de la început clienților noștri o gamă bogată și bine sortimentată de produse cu prețuri competitive, calitative, gustoase, provenite chiar de la producători sau furnizori locali. Listarea gamei 5 to go sedimentează această promisiune și, în plus, completează angajamentul nostru de a susține afacerile românești. Mai mult, Freshful și 5 to go se adresează aceluiași tip de consumatori, oameni care își trăiesc viață cu viteză, energie, care caută mereu moduri simple de a se bucura de gustul care le place, de cumpărături făcute simplu și fără efort” – Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.
“Ne bucurăm că 90% din produsele din portofoliul 5 to go home sunt acum listate pe Freshful și, după nici două luni de când suntem listați, comenzile sunt repetitive. Ne dorim să dezvoltăm cât mai mult zona de home și să le oferim clienților o arie și mai largă de produse din care pot alege. Vom pune accent în continuare pe inovație și sperăm ca partenerii Freshful să fie deschiși la noile noastre propuneri” – Radu Savopol, fondator 5 to go.
Produsele 5 to go accesibile în platforma Freshful
Apa cu vitamine VIWA by 5 to go
Cu un gramaj de 600 ml și cu un ambalaj sustenabil (sticlele sunt realizate 50% din PET reciclabil), gama de apă cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water cuprinde 6 sortimente naturale: Immunity cu vitamina C și D3, Immunity cu vitamina C și D3 varianta ZERO, Body Pro cu aloe vera și zinc, Vitality cu cafeină naturală obținută din fructul guarana, Magnemax cu magneziu și complex de vitamine B, precum și noul sortiment Brainboost ZERO cu ginkgo biloba și ceai verde.
Gama de produse ready to drink pe bază de cafea
Această gamă conține trei sortimente: ESPRESSO Macchiato, CAPPUCCINO și LATTE Macchiato. Ambalate în sticle de 230 ml, sunt alegerea potrivită pentru persoanele cu un stil de viață activ, în continuă mișcare, care au nevoie de mai multă energie pe parcursul zilei pentru a face față ritmului cotidian alert.
Sirop cu diverse arome
Cu aromă de caramel, caramel sărat, cocos, Irish Cream, Makalu Shisha sau vanilie, siropurile 5 to go sunt soluția pentru obținerea acasă a latte-ului perfect, însă sunt potrivite în orice preparat din cafea, căruia îi vor aduce o savoare aparte.
Gama vegană de cookies
Aceste cookies delicioase sunt produse organice, fără zahăr adăugat și fără gluten, cu un conținut ridicat de fibre, reprezentând o opțiune ideală pentru persoanele vegane sau cu diverse intoleranțe alimentare (gluten, lactoză) și, totodată, o gustare delicioasă și sănătoasă și pentru copii.
Capsule de cafea compatibile Nespresso
Disponibile în 3 variante: Urban Crema, Esclusivo și Columbia L’esperienza. Colombia L’esperienza are o textură cremoasă, notele fine de citrice și caramel ale cafelei Colombia Single Origin aflându-se în topul celor mai apreciate sortimente. Urban Crema este un mix între notele fine, dulci și cremoase ale cafelei Arabica și gustul puternic și amărui, cu un touch de ciocolată, al cafelei Robusta, rezultatul fiind o explozie de arome memorabile. Esclusivo 100% Arabica inspiră cu notele fine de ciocolată și aroma romantică, ideală pentru un ritual de răsfăț de dimineață.
Cafeaua IBRIK
Dedicată celor cărora tradiția cafelei la ibric le face diminețile mai frumoase, cafeaua IBRIK de la 5 to go este disponibilă în diverse sortimente și reprezintă o alegere minunată pentru un start al zilei excelent, aromat și energic.
Despre Freshful
Companie românească fondată în 2021, Freshful oferă, pe platforma online și în aplicațiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare și bunuri de larg consum de la parteneri și producători locali. Astfel, Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp cu serviciu de livrare rapidă sau programată a unui coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic. Clienții pot găsi într-un singur loc o diversitate de produse locale, internaționale, ECO și BIO pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Comenzile sunt livrate din depozitul cu temperatură controlată în mașini frigorifice până la ușa clientului 7 zile din 7, între orele 8.00-22.00, în intervale programate de 2 ore.
Serviciul este disponibil pe www.freshful.ro, în aplicația iOS și Android, acoperind momentan Bucureștiul și mare parte din localitățile ilfovene.
Despre 5 to go
5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 400 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.