Începând cu această săptămână, clienţii ING Bank România din Cluj au la dispoziție noul design Acasă@ING la ING Office Cluj Mărăști (Str. Aurel Vlaicu nr. 3), unde pot beneficia de noi spații, cum ar fi „inima ING”, o zonă proiectată ca un living modern. De asemenea, ei au acces la zone semi-private, birouri deschise pentru consultanță personalizată, precum și la spații private destinate discuțiilor mai complexe.
Mai mult, există o zonă dedicată interacțiunii digitale, în care pot efectua operațiuni și tranzacții bancare digitale și unde pot accesa soluțiile ING de profil pentru prima dată, pentru ca, ulterior, să le poată accesa oriunde, oricând, de pe propriul telefon sau laptop.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Astfel, ING Bank redefinește relația dintre bancă și client cu un accent mai pronunțat pe consultanță, relevanță și eficiență în ceea ce privește timpul petrecut într-o agenție. Noul design oferă un spațiu dedicat zonelor de consiliere și educație digitală, pentru a susține și informa clienții să ia cele mai bune decizii, pe baza nevoilor lor.
Inaugurarea biroului face parte dintr-un proces complex, derulat la nivel naţional, unde în perioada 2019-2021 alte 17 agenții din țară au fost relansate în Alba Iulia (Dacia), Timișoara (Gheorghe Lazăr, Revoluției), Satu Mare (Libertatea), Brașov (Onix, Racadău), Craiova (Cuza), Oradea (Dacia, Transilvaniei), Brăila (Calea Călărașilor), Galați (Dunărea) și București (Bucur Obor, Centrul vechi, Chibrit, Dorobanți, Moșilor, Victoriei).
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.