vineri, 27 iunie, 2025

Beko a anunțat câștigătorii Hack the Normal 2022

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Proiectele de pe primul loc sunt pantofii sport din plastic reciclat, un întrerupător smart și o mașină de spălat sustenabilă

Pantofi sport din deșeuri PET, un întrerupător inteligent și o mașină de spălat care folosește oxigen și apă rece se numără printre proiectele câștigătoare ale hackathonului Hack the Normal Sustainability 2022, organizat de către Beko, lider al pieței europene de electrocasnice.

Evenimentul – care a avut loc în perioada 13 – 15 mai, în regim hibrid – a vizat să încurajeze dezvoltarea de noi tehnologii și soluții pentru un stil de viață sustenabil și o planetă mai curată. Ediția din acest an a hackathonului Hack the Normal Sustainability a atras interesul a peste 500 de participanți din 70 de țări, care au dezvoltat soluții pentru cele trei mari probleme de mediu urgente: schimbările climatice, managementul apei și economia circulară.

Câștigătorii fiecărei categorii sunt:

  • Economie circulară – echipa Salubata, care a venit cu o soluție la problema globală a deșeurilor de plastic prin transformarea PET-urilor în încălțăminte sport. Folosind tehnologie patentată, echipa a dezvoltat un prototip și un model de afaceri care vizează să elimine aproape 6 miliarde de tone de deșeuri de plastic din gropile de gunoi.
  • Schimbări climatice – echipa 52, care a abordat problema risipei de energie și a emisiilor de carbon produse de aparatele electrocasnice lăsate în standby. Echipa a dezvoltat un întrerupător smart inovator, ușor de utilizat, care le permite consumatorilor să diminueze consumul de electricitate.
  • Managementul apei – echipa Koalas, care a dezvoltat o nouă tehnologie inovatoare pentru mașina de spălat rufe, folosind oxigen și apă rece pentru a curăța hainele cu eficiență maximă. Echipa a propus ca această tehnologie să fie utilizată pentru o viitoare linie de mașini de spălat Beko, generând o reducere a consumului de apă și energie prin diminuarea cantității de detergent și renunțarea la apă caldă.

Celor nouă proiecte aflate pe podium la aceste trei categorii li s-au alăturat alte zece, câștigătoare ale Premiilor Speciale Beko. Valoarea totală a premiilor oferite s-a ridicat la 50.000 de euro. În plus, cei 19 câștigători vor avea oportunitatea de a-și comercializa produsele cu ajutorul acceleratorul european de top Startup Wise Guys.

Felicitări tuturor câștigătorilor și participanților pentru ideile valoroase pe care le-au generat și pentru că au arătat ce putem realiza atunci când ne unim forțele pentru a crea schimbări pozitive. Suntem mândri că am făcut parte din acest eveniment, cu un panel transmis în direct de la fabrica Arctic din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România și una dintre cele mai moderne din lume, un reper în materie de sustenabilitate”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.

Hack the Normal Sustainability a fost organizat de TNW și FT Talent și a avut drept invitați lideri din industrie, antreprenori, academicieni și experți, inclusiv din cadrul World Wide Fund for Nature și United Nations Development Programme.

Despre Beko

Beko este marca internațională de electrocasnice a Arçelik Group, producător care deține 12 branduri de electrocasnice și are peste 40.000 de angajați în întreaga lume. Beko este lider al pieței europene de electrocasnice independente și cel mai important brand de electrocasnice mari din Marea Britanie, Franța și Polonia. Brandul este partener principal al echipei de fotbal FC Barcelona, partener ce oferă numele echipei masculine de baschet Fenerbahçe, precum și furnizor oficial al Campionatului European League of Legends (LEC).

Beko și-a asumat în ultimii ani ca prioritate promovarea unui stil de viață sănătos, contribuind la conștientizarea importanței acestuia și dezvoltând produse care vin în ajutorul celor preocupați de sănătate. Misiunea actuală a brandului este „un stil de viață cu adevărat sănătos este posibil numai pe o planetă sănătoasă”. Beko se angajează să protejeze planeta prin proiectarea și fabricarea de produse eficiente din punct de vedere energetic și investind în dezvoltarea unui mod de producție centrat pe folosirea sustenabilă a resurselor. Pentru mai multe informații accesați www.beko.com.

Beko în România

Beko a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piața din România printr-o gamă completă de electrocasnice, care se diferențiază prin tehnologiile de ultimă oră pe care le integrează și printr-un design modern de produs. De la sub-game de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), soluții ingenioase pentru iubitorii de animale (mașina de spălat rufe cu funcția specială PET) sau tehnologia revoluționară cu lumină albastră din gama Beko Smart Blue Line, Beko și-a consolidat poziționarea de brand premium inovator și a devenit una din primele mărci de electrocasnice preferate de români.

Despre Arçelik

Cu peste 40.000 de angajați la nivel mondial, Grupul Arçelik operează 12 branduri (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Altus, Dawlance, Voltas Beko), având birouri de vânzări și marketing în 49 de țări și 28 de fabrici în 9 țări. Ca a doua cea mai mare companie europeană de electrocasnice, conform cotei cantitative de piață, Arçelik a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri consolidată de 6,5 miliarde de euro. Arçelik deține 29 de centre de cercetare-dezvoltare și design în întreaga lume, care găzduiesc peste 2.000 de cercetători, deținând până în prezent peste 3.000 de brevete internaționale. În 2021 compania a obținut, al treilea an consecutiv, cel mai ridicat scor dintre companiile din domeniu în Indexul de Sustenabilitate Dow Jones S&P Global Corporate Sustainability Assessment. Arçelik a reușit să devină neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în producția globală Domeniile 1 și 2 cu propriile sale credite în 2019 și 2020. Prin implicarea sa în calitate de lider în domeniul sustenabilității și având în vedere foaia de parcurs credibilă pentru atingerea zero net, Arçelik a devenit prima și singura companie din industria de electrocasnice care a primit distincția Terra Carta Seal oferită de către Alteța Sa Regală Prințul de Wales. Viziunea companiei este „Respecting the World, Respected Worldwide”. www.arcelikglobal.com

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Provident: Românii devin mai siguri pe cunoștințele lor financiare, iar 4 din 10 iau în calcul un credit pentru nevoi personale în perioada următoare

Tot mai mulți români iau în calcul un credit de nevoi personale în perioada următoare. Potrivit sondajului anual realizat...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor