Marketingul a cunoscut numeroase schimbări de-a lungul timpului, iar Google Ads a contribuit decisiv la această schimbare. Este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate online plătită, ce permite companiilor să își afișeze reclamele în motoarele de căutare, pe site-uri ce folosesc Google Adsense sau chiar în diferite videoclipuri de pe YouTube.
Drept urmare, potențialul pe care aceste campanii Google Ads îl au este imens. Iar asta deoarece poți ajunge la un număr mare de persoane interesate de serviciile și produsele pe care le comercializezi, ceea ce poate însemna mai multe vânzări.
Astfel, ca deținător al unui business ar trebui să profiți de oportunitățile pe care această platformă le oferă.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Ce este Google Ads?
Lansat inițial cu numele de Google Adwords, Google Ads se face vinovat de toate reclamele pe care le vezi în paginile de rezultate ale motorului de căutare Google. Primele rezultate sunt, cel mai adesea, reclame plasate prin intermediul Google Ads, iar abia mai apoi urmează site-urile cu un SEO bun.
Altfel spus, Google Ads îți oferă posibilitatea de a plăti pentru ca site-ul tău să fie pe prima pagină de pe Google la căutările folosind termeni relevanți pentru businessul tău. Reprezintă astfel un instrument cheie de marketing digital pentru companiile ce își doresc promovarea produselor și serviciilor către publicul țintă.
Google Ads îți oferă posibilitatea de a plăti pentru rezultate reale, așa cum sunt click-urile de site sau apelurile telefonice. Acest tip de promovare mai poartă numele și de promovare cu plata-pe-click (PPC). Poți alege o anumită sumă de bani pe care să o aloci promovării, iar Google va urma automat această sumă pentru a difuza anunțurile.

Există mai multe tipuri de medii de promovare prin Google Ads, precum: Rețeaua de căutare, Rețeaua de Display, rețeaua de cumpărături, campanii video și campanii pentru aplicații. Mai multe despre Google Ads poți afla apelând la serviciile pe care WebCo Media le oferă. Iar pentru a te convinge că și afacerea ta are nevoie de Google Ads, am pregătit câteva motive ce te vor determina și pe tine să îți promovezi businessul astfel:
Produsele și serviciile tale ajung la mai mulți clienți potențiali
Pentru a avea mai multe vânzări, este esențial ca produsele și serviciile tale să ajungă la clienții potențiali. Google Ads te ajută să faci asta. O campanie de Google Ads corect configurată îți oferă șansa de a ajunge la persoanele care caută deja produsele și serviciile tale, așa că nu îți mai rămâne decât să îi transformi în clienți.
Este un mod de promovare flexibil
Orice business poate profita de potențialul pe care Google Ads îl are. Iar asta deoarece reprezintă o platformă de marketing flexibilă, ce oferă oportunități de promovare fiecărui business, indiferent de nișa în care activează. Important este să colaborezi cu o echipă de experți în Google Ads, motiv pentru care recomandăm să alegi WebCo Media.
Investiția este rentabilă
Dacă lași un expert să se ocupe de configurarea campaniilor de Google Ads, investiția se va dovedi a fi foarte rentabilă. O campanie bine optimizată va duce în mod automat la un număr mare de vânzări pentru care vei plăti un cost accesibil ce îți va garanta un profit mai mult decât satisfăcător. Sună bine? Încearcă și tu acest serviciu!
Rezultatele apar imediat
Spre deosebire de promovarea SEO, care este un proces de durată, promovarea prin Google ADS aduce rezultate în timp real, ceea ce reprezintă poate cel mai important beneficiu al acestui tip de promovare. Ar putea fi argumentul care să te convingă și pe tine să optezi pentru serviciile de promovare PPC prin Google Ads pe care WebCo Media le oferă.
Acestea sunt, așadar, cele mai importante motive pentru care afacerea ta are nevoie de Google Ads.