Românii aleg destinațiile călduroase, atât pentru vacanța de Paște, cât și pentru cea de 1 mai. Egipt, Dubai, Maroc și Turcia sunt în topul preferințelor turiștilor Karpaten Turism. Agenția a vândut anul acesta, pentru perioada de Paște și 1 mai, cu 30% mai multe pachete față de anul trecut.
,,Românii sunt mult mai dornici să călătorească, după terminarea pandemiei. În 2021, în perioada Paște-1 mai, au călătorit 10.000 de persoane, iar acum înregistram o creștere de 30%. Dacă anul trecut, majoritatea clienților noștri au ales Egiptul, datorită relaxării măsurilor anti-Covid, în prezent, se bucură de redeschiderea unor destinații noi, precum, Dubai, Argentina, Brazilia sau Peru”, spune Alexandru Mărginean, Manager General Karpaten Turism.
Destinații Paște 2022 | Destinații 1 mai 2022 |
Egipt | Egipt |
Dubai | Dubai |
Maroc | Turcia |
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Alte pachete turistice populare printre clienții Karpaten Turism, pentru sărbătorile de primăvară, sunt Circuitele în India, Peru, Argentina – Brazilia, Spania & Santiago de Compostela, Israel și Cappadocia. Charterele către Republica Dominicană și Dubai se află, în continuare, printre cele mai bine vândute destinații exotice din portofoliul agenției.
Cât costă vacanța de primăvară?
,,Prețurile pachetelor turistice au crescut față de anul trecut, din cauza scumpirii petrolului, care influențează ofertele companiilor aeriene, dar asta se vede, ȋn special, ȋn cazul zborurilor lungi. Facem, însă, tot posibilul pentru ca acest lucru să se simtă cât mai puțin în ofertele Karpaten, iar clienții noștri să nu fie afectați”, completează Alexandru Mărginean, Manager General Karpaten Turism.