IVECO a lansat un nou serviciu de asistență a șoferilor, IVECO TOP CARE, pentru situațiile când aceștia se află la volanul unui camion care se avariază, serviciu disponibil atât pentru gama de vehicule noi, cât și pentru cele rulate.
IVECO TOP CARE oferă pachete de asistență pentru confortul deplin al proprietarului și șoferului de camion.
Pentru camioanele noi, echipate cu o cutie de conectivitate și pentru care clienții au semnat un contract de Mentenanță și reparații activ (2XL sau 3XL pentru 3 ani), în cazul unei opriri neprevăzute sau a unei avarii, operatorii IVECO CONTROL ROOM primesc imediat o alertă de localizare a camionului defect și vor deschide un dosar de Asistență Non-Stop: clientul va beneficia de prioritizare a reparației și, implicit, de remedierea defecțiunii.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
În cazul în care reparația durează mai mult de 6 ore (și este acoperită de contractul M&R semnat), șoferul poate beneficia, la cerere, de un serviciu de ospitalitate IVECO, care include:
- Asigurarea transferului către un hotel sau restaurant;
- Acoperirea cheltuielilor de cazare a șoferului și a meselor necesare acestuia pe durata reparației;
- Asistență medicală, dacă este necesară, și parcarea camionului în siguranță pe durata perioadei de recuperare a șoferului.
Pentru camioanele rulate marca IVECO, clientul va beneficia de 3 pachete personalizate, flexibile, în funcție de necesitățile clienților:
- IVECO DRIVER CARE asigură asistență medicală în caz de boală a șoferului și imobilizare a camionului, plus acoperirea cheltuielilor de transport și cazare până la suma de 350 EUR (fără limitarea incidenței);
- IVECO DRIVER & TRUCK CARE asigură în plus față de serviciile menționate la punctul anterior, acoperirea unei activități de tractare per vehicul, per an, în valoare de până la 1.500 EUR;
- IVECO PAYMENT CARE oferă adițional primelor două pachete:
- Asistență Non-Stop Services;
- Piese de schimb;
- Taxe de manipulare, tractare și cazare, pentru o sumă maximă prestabilită prin contract, iar la cerere se poate realiza garantarea plăților care depășesc limitele stabilite (serviciu oferit prin intermediul Asistență 24/7 GmbH).
Despre IVECO
IVECO este un brand al CNH Industrial N.V. (MI: IVG). IVECO proiectează, produce și comercializează o gamă largă de vehicule comerciale ușoare, medii și grele, camioane off-road și vehicule pentru aplicații, cum ar fi misiuni off-road.
IVECO are aproape 21.000 de angajați la nivel global. Gestionează unități de producție din 7 țări din Europa, Asia, Africa, Oceania și America Latină, unde produce vehicule cu cele mai noi și avansate tehnologii. Totodată, compania deține 4.200 de puncte de vânzare și servicii în peste 160 de țări garantează asistență tehnică oriunde funcționează un vehicul IVECO.