Up România (companie care furnizează soluții moderne de plată sub formă de tichete de valoare și beneficii extrasalariale în România) este primul emitent din industria tichetelor de valoare electronice (carduri) care implementează soluția Ethoca Consumer ClarityTM, dezvoltată de Mastercard, oferind, astfel, prin intermediul aplicației Up Mobil, dedicată beneficiarilor de carduri, informații suplimentare despre tranzacțiile realizate și detalii privind comercianții unde se realizează achiziții utilizând cardurile Up România. Ethoca Consumer ClarityTM îmbunătățește experiența beneficiarilor de carduri și ajută emitenții să prevină rambursările eronate, generate de faptul că posesorii de card nu recunosc anumite tranzacții din lipsă de informații sau date descriptive.
Beneficiarii de carduri vor putea vizualiza în aplicația Up Mobil denumirea comercială a comerciantului, logo-ul acestuia (cu permisiunea acestuia), dar și poziționarea pe hartă a locului unde tranzacția a fost efectuată cu unul din cardurile Up România.
„Digitalizarea și îmbunătățirea experienței beneficiarilor de carduri este una dintre direcțiile principale de dezvoltare a Up România. După lansarea, pentru beneficiarii de carduri, în ianuarie 2022, a asistentului virtual „Victor”, bazat pe inteligență artificială, Up România continuă îmbunătățirea aplicației multi-produs Up Mobil (disponibilă gratuit – Google Play și App Store), prin implementarea Ethoca, soluția lansată de Mastercard, și oferă, direct în aplicație, detalii clare privind tranzacțiile realizate utilizând cardurile Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanță și Up Cultură la partenerii comercianți. Astfel, ne bucurăm că, noi, Up România, suntem primul emitent de tichete de valoare din România care implementează această soluție și care contribuie la reducerea rambursărilor eronate, susținând lupta împotriva fraudei, păstrând și crescând experiența digitală oferită beneficiarilor de carduri Up România”, a declarat Elena Pap, Director Regional Up Grup.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Soluția dezvoltată de Mastercard și Ethoca îmbunătățește interacțiunea posesorilor de card cu produsele digitale și le permite acestora accesul la detalii amănunțite cu privire la tranzacțiile lor, totul într-un singur loc. Având la îndemână informații suplimentare despre fiecare tranzacție în parte, această soluție digitală reduce nivelul de confuzie în cazul plăților neidentificate în rândul beneficiarilor și, totodată, aduce un plus de vizibilitate comercianților, ale căror logo-uri vor fi afișate în istoricul tranzacțiilor. Ne bucurăm că, prin intermediul acestui parteneriat, beneficiarii Up România vor avea o experiență digitală îmbunătățită și vor putea identifica achizițiile mai ușor și mai rapid în aplicația de mobil”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.
Despre Grupul Up
Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Prezent în peste 30 de ţări, Grupul Up îşi adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 29 de milioane de persoane din întreaga lume prin zeci de mărci de produse şi servicii: tichete, carduri sau aplicații mobile.
Despre Up România
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:
- Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii – carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță;
- Platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii;
- Servicii dedicate comercianților;
- Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială – tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță;
- Soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM – platforma Up Achiziții.
Mai multe detalii puteți găsi pe website-ul: https://upromania.ro/
Despre Mastercard
Mastercard, https://www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.