miercuri, 16 iulie, 2025

Noi promovări în Carrefour România: Silviu Diaconu devine Director Supeco, iar Radu Gherman preia rolul de Director Achiziții Produse Proaspete

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.
  • Noile mișcări vin ca urmare a faptului că Gabriel Cubanțov, anterior Director Supeco, a fost numit Director IMT (International Merchandise Trading), în cadrul departamentului de Achiziții Non-Food Franța;
  • Carrefour România continuă astfel să își promoveze reprezentanți în zone de business strategice.

Carrefour România anunță un nou val de promovări, continuând politica de susținere a propriilor reprezentanți în funcții cheie. Silviu Diaconu, anterior Director Achiziții Produse Proaspete, a fost numit în poziția de Director al lanțului Supeco, brandul de discount al Carrefour România, preluând astfel poziția ocupată până de curând de Gabriel Cubanțov, care devine Director IMT (International Merchandise Trading), în cadrul departamentului de Achiziții Non-Food Franța. Totodată,rolul lui Silviu, ca Director Achiziții Produse Proaspete, a fost preluat de Radu Gherman, anterior Director Achiziții pentru categoria Lichide și Tabac.

Astfel, pe plan local, Carrefour își promovează reprezentanți în zone de business strategice, atât partea de discount, unde Supeco are o prezență de 26 de magazine la nivel național, cu o ofertă extinsă ce se adresează familiilor și micilor afaceri, cât și partea de produse alimentare proaspete, unde strategia din ultimii ani a companiei s-a concentrat pe extinderea parteneriatelor cu producători locali, ajunși la un număr de peste 1.000. Anunțul vine la scurt timp după alte numiri succesive în grup, mai exact preluarea responsabilităților din zona de e-commerce de către Gabrielei Stănică, în contextul numirii lui Cătălin Samara ca Director al noii structuri, Bringo Internațional.

Le mulțumesc lui Gabriel, Silviu și Radu pentru proiectele strategice derulate în Carrefour România și pentru rezultatele obținute. Ca urmare a implicării lor, am dezvoltat programe de referință, sub umbrela Act for Food, de la fondarea cooperativei Vărăști, susținerea cooperativei Grădinile Noastre din Zarand sau dezvoltarea programului Creștem România BIO, la aducerea la raft a vinurilor produse de crame mici și mijlocii din România, alături de vinuri premium de la producători consacrați, prin programul Deschidem Vinul Românesc. Mă bucur că cei trei au acceptat noile provocări alături de noi și sunt încrezător că vor continua să aibă performanțe semnificative. Mult succes tuturor colegilor!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Silviu Diaconu, noul Director Supeco, este alături de Carrefour de 19 ani, debutând în 2003 ca Buyer în departamentul de Achiziții și fiind specializat pe zona de produse proaspete. Având rezultate notabile, Silviu a fost promovat în mod succesiv, în rolul de Manager Achiziții Produse Proaspete, iar ulterior, Director Achiziții Produse Proaspete. Din această poziție, Silviu a avut un rol important în extinderea sortimentației de produse proaspete sănătoase, mai ales cele produse local, pentru a transpune direcția strategică a Grupului în acest sens. De exemplu, Silviu a coordonat înființarea cooperativei de la Vărăști, județul Giurgiu, în 2017, cât și semnarea recentă a parteneriatului cu cooperativa Grădinile Noastre din Zarand, județul Arad, ambele având un impact semnificativ în ceea ce privește suplimentarea ofertei de fructe, legume și verdețuri proaspete, produse local, în rețeaua Carrefour, cât și în ceea ce privește susținerea fermierilor membri pentru navigarea legislației și planificarea sustenabilă a producției. Totodată, el a susținut și supravegheat implementarea Creștem România BIO, primul program de conversie la agricultura ecologică destinat fermierilor locali, care a debutat în 2019 adresând nevoia practicanților români de agricultură convențională de a avea acces la un proces simplificat de tranziție către agricultura BIO și la o piață de desfacere sigură. În noul rol, Silviu Diaconu va coordona o echipă de 600 de persoane.

Totodată, cu o experiență de peste 20 de ani în retail, Radu Gherman, actual Director Achiziții Produse Proaspete, a derulat proiecte unice și de impact de-a lungul carierei sale, coordonând inclusiv o serie de proiecte pilot în cadrul grupului Metro privind categoria de băuturi alcoolice soft în franciza La Doi Pași sau concepte noi de mecanisme promo și pricing. Radu și-a început cariera în Carrefour în 2016, ca Director Achiziții Lichide și Tabac. Sub coordonarea sa, Carrefour a dezvoltat în 2019 Deschidem Vinul Românesc, un program strategic de susținere a producătorilor români de vin și de apropiere a consumatorilor de vinul românesc, unic în Europa. De atunci, programul s-a extins în fiecare an, ajungând să aibă peste 50 de crame partenere, pe toate segmentele de produs – vinuri regionale, premium și dezvoltate exclusiv pentru rețeaua Carrefour. În noua poziție, Radu preia o echipă de 29 de persoane, buyeri și asistenți, pe care intenționează să o consolideze pe termen lung, la fel cum a participat și la crearea și menținerea unei echipe puternice în cadrul departamentului coordonat anterior pe zona de Lichide și Tabac. Un alt obiectiv al său este să continue proiectele de importanță strategică pentru Carrefour, inclusiv parteneriatele cu producători locali și susținerea cooperativelor agricole, sub umbrela Act for Food, cât și dezvoltarea inițiativelor de sustenabilitate, spre exemplu prin susținerea programului Creștem România BIO.

După 17 ani în Carrefour România, Gabriel Cubanțov, Director al lanțului de discounter Supeco, a acceptat o nouă misiune la nivelul Grupului Carrefour, unde va ocupa poziția de Director IMT, fiind responsabil cu identificarea de furnizori la nivel de grup, care să răspundă standardelor Carrefour atât în zona alimentară, cât și non-alimentară. Gabriel este la Carrefour România din 2004, debutând ca Manager Raion. Din calitatea sa de Director Supeco, Gabriel a coordonat la nivel operațional includerea în 2021 a primelor magazine Supeco în platforma Bringo, ajunse în doar un an la 10, cât și introducerea caselor self-check-out în magazinul din Târgoviște.

În Carrefour România lucrează în prezent peste 18.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București și lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Opinie Deloitte: Viitorul industriei prelucrătoare în România, modelat de tehnologiile avansate

Material de opinie de Bogdan Barbu, Partener Prețuri de Transfer, Deloitte România, și Lider al Serviciilor de Consultanță pentru...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor