Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de pantofi din România, investește în optimizarea procesului de livrare, înainte de Black Friday. Soluția aleasă este platforma Innoship de gestionare a comenzilor online.
,,Tradițional, în perioada de Black Friday și a sărbătorilor de iarnă, vânzările online cresc. Anul acesta, având în vedere restricțiile impuse de autorități, în contextul pandemiei Covid-19, care vor limita accesul în magazinele fizice, ne așteptăm la o majorare semnificativă a volumului de comenzi online. Am decis să folosim platforma Innoship pentru îmbunătățirea experienței oferite clienților noștri, dar și pentru o mai bună gestionare a serviciilor de curierat. La foarte scurt timp de la implementarea soluției, am observat o creștere a eficienței în procesul logistic atât din punct de vedere operațional, cât și al optimizării costurilor”, spune Alin Vlad, Marketing Manager Otter.

Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Soluţiile Innoship îşi propun să eficientizeze costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25%, să crească rata de conversie cu până la 30%, dar și performanţa de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă.
,,Piața de e-commerce din România se dezvoltă într-un ritm alert, fiind preconizată o triplare a numărului de achiziții online, până în 2030. Retailer-ii au început să înțeleagă necesitatea de a investi în crearea unei experiențe facile de cumpărare online. Calitatea procesului de livrare este extrem de importantă pentru satisfacția clienților și ne bucurăm că tot mai mulți jucători mari, din domenii diverse, apelează la soluția Innoship. Feedback-ul pe care l-am primit, până acum, este foarte bun, dar inovăm ȋn continuare adaptat la nevoile clienților”, declară Dan Ungureanu, Head of Business Development şi co-fondator Innoship.

Start-up-ul tech Innoship, cunoaște o creștere accelerată și a ajuns la un portofoliu de peste 120 de clienți, în ultimul an. Compania gestionează zilnic aproximativ 50.000 de comenzi pentru cele mai cunoscute nume din ecosistemul local de e-commerce și distribuție precum Otter, Yves Rocher, Leroy Merlin, OLX și mulți alții.










