joi, 24 aprilie, 2025

HEINEKEN ROMÂNIA introduce în portofoliul său Amstel®, marca de bere cu o istorie de peste 150 de ani și o puternică reputație internațională

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Berea olandeză Amstel, parte a grupului HEINEKEN, se lansează în România în luna martie a acestui an. Amstel® va deveni prima marcă internațională din portofoliul curent de beri mainstream din România, oferind consumatorilor o alternativă accesibilă, dar cu o reputație consolidată la nivel global. Realizată 100% din malț, fără adaosuri de cereale nemalțificate, Amstel oferă un gust echilibrat, lejer, însă, în același timp, plin de savoare. Berea Amstel se va produce local, respectând standardele rețetei internaționale ale berii Amstel, din punct de vedere al ingredientelor și parametrilor de gust.

„Lansarea berii Amstel marchează un moment istoric pentru HEINEKEN România. Suntem mândri că putem aduce în România un brand internațional, cu o istorie atât de bogată în spate, și pe care avem ocazia să-l producem local. Prin această lansare, ne dorim să oferim oportunitatea consumatorilor din România de a se bucura de mărci accesibile ca preț, dar care să aibă și reputația și imaginea aspirațională caracteristică brandurilor din diverse alte țări ale lumii. Amstel reprezintă prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream, lansată de HEINEKEN în România”, a declarat Thibaut Boidin, Managing Director HEINEKEN România.

Poziționarea brandului Amstel în jurul prieteniei este o valoare adânc înrădăcinată în istoria sa, fiind reflectată în strategia de comunicare a mărcii, în peste 100 de țări. Amstel® s-a născut dintr-o prietenie cu adevărat specială: cumnați și cei mai buni prieteni, Charles și Johannes, nu au găsit o bere pe placul lor în Amsterdam, așa că au hotărât să facă una nouă. Au numit-o după râul Amstel, care traversează orașul în care locuiau.

Astfel, marca promovează ideea că berea Amstel este un catalizator al prieteniei, similar cu un magnet ce îndeamnă la ieșiri din rutina zilnică și la întâlniri autentice alături de cei dragi. Mai mult, îndemnul „Ascultă chemarea gustului 100% malț” pune în prim-plan gustul răcoritor al berii Amstel și subliniează angajamentul pentru calitatea rețetei.

Berea urmează să fie produsă în fabricile HEINEKEN din Miercurea-Ciuc și Craiova, fiind disponibilă în diverse variante de împachetare: doză de aluminiu în volum de 0.33l și 0,5l, sticlă returnabilă și nereturnabilă în format de 0.33l, 0,5l, dar și 1L, precum și la PET și Keg. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc la raft în magazinele off-trade și on-trade.

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda „Brew a Better World”, sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Cele mai recente informații sunt disponibile pe website-ul companiei și urmărește-ne pe LinkedIn, Twitter și Instagram.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: peste 1.000 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 88% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Alianța pentru Agricultură și Cooperare salută poziția Parlamentului European privind viitorul buget UE și susținerea unei PAC echitabile și moderne

Comisia pentru Bugete a Parlamentului European a adoptat astăzi, cu o majoritate de 23 voturi pentru, raportul referitor la...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor