joi, 17 aprilie, 2025

Carrefour își extinde programul strategic de reducere a prețurilor și ajunge la 2.000 de produse cu preț redus

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților până la 2.000 de articole la preț redus până pe 30 aprilie. 

Al doilea val de reduceri din 2025 face parte dintr-un program extins, introdus de retailer în 2024, care își propune să ofere constant prețuri avantajoase la produsele preferate ale românilor, oferindu-le cât mai multe soluții de economisire pe termen lung. Prima etapă a acestui program a debutat în februarie, iar succesul său a confirmat nevoia de a continua inițiativa cu și mai multe oferte. 

Campania, marcată la raft și în comunicarea din magazine prin mesajul „Reducem prețurile” , include reduceri de până la 25% la o gamă largă de produse apreciate de clienți pentru o selecție variată de produse menite să răspundă nevoilor zilnice ale clienților.

„Am continuat anul acesta direcția strategică de susținere a puterii de cumpărare a românilor prin campanii extinse de reduceri, care duc la creșterea accesibilității produselor necesare zi de zi. Consumatorii de astăzi sunt tot mai atenți atât la preț, cât și la calitate. Oferta Carrefour răspunde acestei cerințe, incluzând branduri și produse favorite, toate disponibile la cele mai bune prețuri. Astfel, clienții noștri pot beneficia de produse de calitate superioară, fără a compromite bugetul”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce Carrefour România.  

Clienții se vor putea bucura astfel de reduceri pentru până la 2.000 de produse în hipermarketuri și până la 500 de produse în supermarketuri, acoperind categorii precum produse congelate, băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, pet food, ingrediente, gustări dulci și sărate), lactate, brânzeturi, cosmetice, produse pentru întreținerea casei și băuturi. 

Carrefour România dispune de o rețea extinsă de +450 de magazine la nivel național, care include atât hipermarketuri, cât și magazine de proximitate. Acest mix de locații și formate răspunde nevoilor diversificate ale clienților din toate colțurile țării. Hipermarketurile Carrefour sunt concepute pentru a satisface nevoile de cumpărături săptămânale, având un portofoliu vast de produse ce variază între 35.000 și 50.000 de articole , în funcție de dimensiunea magazinelor . În același timp, cele 189 de magazine Carrefour Market , incluse de asemenea în programul de reduceri, oferă soluții personalizate pentru cumpărături rapide și convenabile, având o gamă variată de produse esențiale pentru cei care preferă să își facă cumpărăturile aproape de casă. Astfel, Carrefour reunește accesibilitatea și diversitatea, asigurând o experiență de cumpărare adaptată stilului de viață al fiecărui client. 

Despre Carrefour   

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro .        

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024 , 2025 ) pentru peste 17.000 de angajați.   

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.      

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.   

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

De la vulnerabilitate la oportunitate: Transformă pauza tarifelor într-o strategie de creștere a business-ului – Un ghid creat de OptiComm.AI

OptiComm.AI, start-up românesc dezvoltat de Cristi Movilă - antreprenor în domeniul AI, a creat un ghid care să ajute...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor