ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piața serviciilor de trade marketing și vânzări din țară, fondat de către antreprenorul Eugen Saulea, continuă să își consolideze poziția pe piață, raportând o creștere a cifrei de afaceri cu 31,4%, în 2024, ajungând la 32,7 milioane euro, față de cele 24,8 milioane euro înregistrate în 2023. Până la finele anului, Eugen Saulea estimează afaceri de peste 40 milioane euro.
„Această evoluție reflectă stabilitatea și capacitatea ESSA de a susține proiecte la scară largă, asigurând în același timp continuitate și eficiență pentru partenerii săi”, explică antreprenorul.
Cu o acoperire de 97% în toate canalele de distribuție, ESSA garanteaza implementarea serviciilor in peste 11.500 de magazine, distribuite la nivel national. Garantam o prezenta de 100% în segmentul Modern Trade (hypermarket & C&C) si de 91% in segmentul MT, canalul supermarket.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
13 martie 2025: Forumul diplomației comerciale și al exportatorilor – Ediția a IV-a
14 martie 2025: Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice – Ediția a II-a
19 martie 2025: Forumul de concurență, francize și antreprenoriat
21 martie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Brașov – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
26 martie 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară – Ediția a V-a
3 aprilie 2025: Acces la Capital – Finanțare și Fiscalitate pentru Antreprenori
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Volumul mare de servicii implementate, ce depășește 11,9 milioane de ore de prestație anual, ne permite să optimizăm costurile partenerilor noștri și să dezvoltăm soluții personalizate pentru acești. În prezent, peste 2.800 de angajați și colaboratori contribuie activ la proiectele noastre”, mai spune Eugen Saulea. Raportarea la finalul anului 2024 indică o medie de vizitare de 3,29 zile pe săptămână pentru mai bine de 3.500 de puncte de vânzare din segmentul Modern Trade.
Orele de prestație din segmentul Modern Trade, reprezintă doar 29.85% din total norme anual implementate de catre ESSA. „Avem o prezență activă și în restul canalelor de distribuție, aici menționând Comertul Tradițional (TT) cu peste 5.700 de puncte de vânzare vizitate, convenience cu peste 530 de puncte de vânzare și benzinăriile cu peste 1.370 puncte de vânzare active”.
Fondat în urmă cu două decenii de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără: recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste zeci de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.