Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR), dl Mihai Daraban, și secretarul general al organizației, dl Ovidiu Silaghi, împreună cu ambasadorul României în Republica Columbia, E.S. dl Manuel Pleșa, au participat, în data de 27 februarie a.c., la Forumul de afaceri pentru internaționalizarea business-ului românesc, desfășurat în Panama City.
Din delegația României, care a participat la acest eveniment organizat de CCIR, au făcut parte reprezentanții a 17 companii care desfășoară afaceri în diferite sectoare de activitate, precum: energie și soluții pentru energia verde, infrastructură și transporturi feroviare, produse petroliere, petrochimice și gaz, construcții, fabricare de componente mecanice, transport maritim și gestionare activități portuare.
În cadrul discuțiilor purtate cu reprezentanții Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Panama, precum și cu cei ai Ministerului Afacerilor Externe panamez, președintele CCIR, dl Mihai Daraban, a subliniat importanța revenirii companiilor românești pe piețele din America Latină, cu precădere pe cele din America Centrală.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
19 martie 2025: Forumul de concurență, francize și antreprenoriat
21 martie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Brașov – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
26 martie 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară – Ediția a V-a
3 aprilie 2025: Acces la Capital – Finanțare și Fiscalitate pentru Antreprenori
16 aprilie 2025: Criminalitatea cibernetică în perioada digitalizării economiei și în vreme de război – Ediția a IV-a
15 mai 2025: Forumul antreprenorilor din construcții și imobiliare – Ediția a II-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Pentru mediul de afaceri românesc există oportunități certe de dezvoltare a afacerilor în această regiune. Chiar dacă Panama are o piața de numai patru milioane de consumatori, această țară reprezintă un hub comercial în regiunea Americii Centrale și de Sud, care însumează nu mai puțin de 500 de milioane de consumatori. Strategia CCIR pune un puternic accent pe internaționalizarea business-ului românesc, în state cu economii puternice sau care beneficiază de o poziție geopolitică avantajoasă. Este foarte importantă participarea celor 17 companii românești la acest forum care, alături de cele 32 de companii panameze, au reușit să intre în contact direct, în vederea dezvoltării unor proiecte economice comune în viitor”.