vineri, decembrie 13, 2024

Interviu cu Tiberiu Vladimir Vărzar, CEO și cofondator al Plasmaserv Metal Connection: Colaborăm strâns cu lideri mondiali din industria de tăiere și sudare!

Evenimente Club Antreprenor

Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Interviu cu Tiberiu Vladimir Vărzar

CEO și cofondator al Plasmaserv Metal Connection

Colaborăm strâns cu lideri mondiali

din industria de tăiere și sudare

Plasmaserv Metal Connection furnizează echipamente și soluții complete pentru sudare și debitare. Cum a evoluat tehnologia în ultimii ani în acest sector? Care sunt principalii furnizori naționali și globali cu care colaborați?

În ultimii ani, tehnologia în domeniul sudării și debitării a evoluat semnificativ, astfel că activitatea companiei Plasmaserv Metal Connection se derulează pe o piață dominată de creșterea automatizării și robotizării proceselor, ceea ce a dus implicit la creșterea productivității și a preciziei. Noile echipamente sunt acum dotate cu inteligență artificială și software avansat de monitorizare și control, permițând ajustări în timp real și optimizarea consumului de materiale și energie. De asemenea, tehnologia a devenit mai accesibilă și mai eficientă, iar tehnicile de sudare au fost îmbunătățite. În ultimii ani, se observă o creștere semnificativă a cererii de mașini de tăiere cu laser pe piață. Astfel, extinderea portofoliului nostru de echipamente pentru a acoperi această nevoie a venit în mod firesc. Colaborarea cu unii dintre cei mai importanți jucători la nivel mondial din industria de sudare și debitare, precum Kemppi, Hypertherm și Eckert, reprezintă o dovadă incontestabilă a stabilității și profesionalismului Plasmaserv Metal Connection în abordarea proiectelor, eficiența și soluțiile de business implementate. Plasmaserv Metal Connection este o companie care oferă un pachet complet de servicii: vinde echipamente, le instalează, instruiește operatorii, asigură mentenanța și service-ul. Este important de știut că nu suntem doar vânzători de echipamente; în prima fază, oferim consultanță, un proces care, în unele cazuri, poate dura mai mult decât semnarea contractului, livrarea și instalarea echipamentului. Echipamentele comercializate de Plasmaserv Metal Connection sunt fabricate în Finlanda, SUA și Polonia, întrucât în România nu există producători pentru astfel de echipamente. Lucrăm cu furnizori de top și facem echipă cu Kemppi, care de peste 60 de ani inovează în domeniul sudării, cu Hypertherm, liderul mondial în domeniul tăierii cu plasmă, cu Eckert, unul dintre liderii europeni în producţia de maşini de tăiere CNC.

Care sunt principalele târguri și expoziții de profil din Europa? Cât de important este să fii bine conectat la aceste evenimente?

Principalele târguri și expoziții de profil din Europa includ evenimente prestigioase precum EuroBLECH (Hanovra, Germania), târg internațional pentru industria prelucrării tablelor metalice, SCHWEISSEN & SCHNEIDEN (Essen, Germania), expoziție de referință în domeniul sudării, tăierii și tehnologiilor de îmbinare, BIEMH (Bilbao, Spania), expoziție internațională de mașini-unelte și tehnologii avansate de producție, AMB (Stuttgart, Germania), târg internațional pentru prelucrarea metalelor, EMO (Hanovra, Germania), târg internațional de tehnologie pentru prelucrarea metalelor. Să nu uităm însă și de Metalshow & TIB (București, România), cel mai mare târg tehnic din România, dedicat în mod special industriei de prelucrare a metalelor, dar și domeniilor conexe care utilizează tehnologii și echipamente industriale pentru prelucrarea metalelor.

Ca în orice domeniu, participarea la evenimente naționale și internaționale este esențială pentru a fi bine conectat în industrie. Aceste târguri și expoziții oferă oportunități valoroase pentru a rămâne competitivi și relevanți pe piața globală. De regulă, aceste evenimente sunt platforme unde se prezintă cele mai noi tehnologii și echipamente, permițându-ne să fim la curent cu ultimele tendințe și să evaluăm noi soluții pentru a ne îmbunătăți serviciile. În plus, participarea ne permite să întâlnim potențiali parteneri și furnizori, să discutăm direct cu reprezentanții acestora și să consolidăm relațiile existente.

Anul trecut ați finalizat un proces de rebranding care a susținut eforturile de reinventare și adaptare la nevoile de comunicare și relaționare cu parteneri, clienți, furnizori și angajați. Cum au primit clienții procesul de rebranding?

Procesul de rebranding a fost foarte bine primit de către clienții noștri. Am primit feedback pozitiv în special pentru noua noastră identitate vizuală, care este acum mai atractivă și mai ușor de recunoscut, precum și pentru eforturile noastre de a îmbunătăți comunicarea și suportul oferit. Rebranding-ul ne-a ajutat să comunicăm mai eficient valorile și angajamentul nostru față de excelență și inovație în domeniul sudării și debitării. Clienții au remarcat modernizarea și claritatea mesajelor noastre, precum și îmbunătățirea interacțiunilor și a serviciilor oferite. Îmbunătățind percepția brandului nostru am reușit să întărim relațiile cu partenerii, clienții și furnizorii, ceea ce ne-a permis să ne adaptăm mai bine la cerințele pieței și să continuăm să creștem și să inovăm în beneficiul tuturor colaboratorilor.

 

În acest an vă concentrați pe extinderea portofoliului de produse, prin încheierea de parteneriate cu noi furnizori și pe consolidarea echipei de vânzări. În ce stadiu este acest program?

Programul de extindere a portofoliului de produse și consolidarea echipei de vânzări este în plină desfășurare. Am încheiat parteneriate cu furnizori noi de top, care ne permit să oferim o gamă mai largă și mai diversificată de echipamente și soluții de sudare și debitare și am integrat deja produsele lor în oferta noastră. În paralel, am extins echipa de vânzări cu specialiști experimentați și am implementat programe de training intensiv pentru a ne asigura că echipa este bine pregătită să ofere suportul necesar clienților.

Ce echipă de vânzări și de consultanță pentru clienți aveți în prezent? Cât de greu este să recrutezi și să formezi un bun om de vânzări?

Echipa noastră de vânzări și consultanță pentru clienți este formată din profesioniști cu experiență vastă în industrie, dedicați oferirii celor mai bune soluții pentru nevoile clienților. Avem o echipă diversificată, formată din specialiști în vânzări, ingineri și consultanți tehnici, care lucrează împreună pentru a oferi soluții personalizate și suport de calitate clienților noștri. Din punctul nostru de vedere, un bun om de vânzări nu are doar abilități excelente de comunicare și negociere, ci și o înțelegere profundă a tehnologiilor și produselor din domeniul pe care îl reprezintă.

Recrutarea și formarea unui bun om de vânzări este un proces provocator, care necesită timp și resurse și implică un program de training, care acoperă atât aspectele tehnice ale produselor noastre, cât și tehnicile de vânzare și consultanță. Este esențial ca noii membri ai echipei să înțeleagă pe deplin nevoile clienților și să fie capabili să ofere soluții adecvate.

Partenerii strategici ai Plasmaserv sunt șantierele navale. România are o tradiție apreciată în acest domeniu. Cum vedeți evoluția acestei industrii în următoarea perioadă?

România are o tradiție îndelungată și apreciată în industria construcțiilor navale, iar șantierele navale continuă să fie parteneri strategici pentru Plasmaserv Metal Connection. Industria șantierelor navale din România are un potențial uriaș de creștere în următoarea perioadă, într-o foarte mare măsură datorită cererii crescute pentru nave specializate și moderne care asigură un transportul eficient și ecologic. Există o cerere crescută pentru nave de croazieră, cât și pentru nave pentru transportul aferent comerțului maritim. În plus, există o presiune globală tot mai mare pentru reducerea emisiilor de carbon și implementarea de tehnologii verzi. Șantierele navale din România, prin parteneriatele strategice și accesul la tehnologie avansată, se pot poziționa ca lideri în construirea de nave mai ecologice și mai eficiente din punct de vedere energetic. Șantierele beneficiază de investiții în modernizarea infrastructurii și a echipamentelor. Având în vedere tradiția și expertiza existentă, precum și investițiile continue în modernizarea echipamentelor și tehnologiilor, ne așteptăm la o consolidare a poziției României pe piața globală, iar Plasmaserv Metal Connection va continua să susțină această industrie prin furnizarea de soluții inovatoare.

Cât de mult contează imaginea personală în antreprenoriat? Cât de importantă este încrederea, credibilitatea și notorietatea profesională pe care o transmite un antreprenor clienților săi?

Cred că imaginea personală în antreprenoriat este extrem de importantă și poate influența relația cu partenerii de afaceri, investitorii și angajații. Un antreprenor care se bucură de respect și admirație în comunitatea sa profesională poate avea mai ușor acces la oportunități de afaceri și resurse suplimentare. În consecință, cred că construirea și menținerea unei imagini pozitive și profesionale trebuie să fie o prioritate pentru orice antreprenor care își dorește succesul pe termen lung în afaceri.

Cum apreciați că sunt sprijiniți tinerii antreprenori din România?

Sprijinul pentru tinerii antreprenori din România a crescut în ultimii ani, însă există încă loc pentru îmbunătățiri. Există programe guvernamentale și inițiative private care oferă finanțare și mentorat, dar este nevoie de o colaborare mai strânsă între sectorul public și cel privat, pentru a crea un mediu mai favorabil pentru start-up-uri și inovare. Există încă o serie de provocări pe care tinerii antreprenori le întâlnesc în România, cum ar fi fiscalitatea excesivă și birocrația, accesul la finanțare și resurse limitate pentru dezvoltarea afacerii. Îmbunătățirea climatului de afaceri și facilitarea accesului la resurse și suport adecvat ar putea contribui semnificativ la susținerea și stimularea spiritului antreprenorial în țara noastră.


Cum se împacă viața profesională cu cea personală? Vă rămâne timp liber?

Cred că înțelegerea echilibrului între viața profesională și cea personală este o provocare pentru orice antreprenor. Cu toate că munca poate fi solicitantă, este important să găsim modalități de a ne gestiona timpul și energiile astfel încât să avem momente de odihnă, recreere și conexiune cu cei dragi. Pentru mine, găsirea unui echilibru între viața profesională și cea personală implică stabilirea priorităților și gestionarea timpului în mod eficient. De aceea, mă străduiesc să setez limite clare între munca și timpul personal, astfel încât să pot să mă dedic complet fiecărei activități în momentul potrivit. De asemenea, fac tot posibilul să aloc timp pentru activități care îmi aduc bucurie și relaxare. Pentru că există momente în care viața profesională poate fi mai solicitantă și timpul personal poate fi redus, fac tot posibilul să mențin o comunicare deschisă cu colegii de muncă și cu cei dragi pentru a gestiona așteptările și nevoile reciproce. 

 

Urmărește-ne:

Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -Advertising Club Antreprenor

Ultimele Știri

Catinvest inaugurează cel mai nou hotel din Oltenia, Aparthotel Craiova

Investiția de 12 milioane de euro redefinește standardele ospitalității de lux Grupul francez de real estate Catinvest își extinde...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor