vineri, septembrie 13, 2024

Întreabă un expert – Sfaturi Esențiale pentru Oamenii de Afaceri și Echipele lor; Ghidul Antreprenorului ― 16 mai 2024

Evenimente Club Antreprenor

Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Dynamic Business Connections, Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv organizează joi, 16 mai 2024, prima ediție a evenimentului „Întreabă un expert – Sfaturi Esențiale pentru Oamenii de Afaceri și Echipele lor; Ghidul Antreprenorului”. Acesta va avea loc Aula Carol I, situată la Etajul 2 al Palatului Camerei de Comerț și Industrie București, de pe Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București (vis-à-vis de Palatul Băncii Naționale a României din Str. Doamnei). 

Înregistrează-te acum!

club antreprenor logo

Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:

24 septembrie 2024: ESG – noua moralitate de business, Ediția a II-a
26 septembrie 2024: Gala Club Antreprenor, Ediția a XVI-a
3 octombrie 2024: Viitorul afacerilor de familie în România, Ediția a II-a
15 octombrie 2024: Soluții pentru finanțarea companiilor, Ediția a III-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP

Partenerii evenimentului sunt: Camera de Comerț și Industrie București – CCIB (partener instituțional), NutriLife și Asociația Studenților în Economie, Afaceri și Comunicare – ASEAC.

 

În mediul de afaceri contemporan, fiecare sfat practic și strategic poate face diferența între succes și stagnare. Evenimentul „Întreabă un expert – Sfaturi Esențiale pentru Oamenii de Afaceri și Echipele lor; Ghidul Antreprenorului”, ediția I este conceput pentru a oferi atât tinerilor antreprenori, cât și oamenilor de afaceri experimentați, insighturi valoroase și soluții pragmatice pentru provocările de zi cu zi.

Fie că doriți să vă extindeți afacerea, să optimizați cheltuielile, să recrutați oameni talentați și capabili sau să vă promovați mai eficient produsele și serviciile, acest eveniment este pentru dvs.

Teme de discuție (lista este deschisă)

 

  • Cum învățăm de la competitorii noștri?
  • Ce trebuie să faci pentru a-ți extinde permanent baza de clienți și portofoliul de produse și servicii oferite?
  • De ce este vital să ne verificăm riguros partenerii de business?
  • Cum să te blindezi din punct de vedere juridic / legal?
  • Ce soluții de finanțare să alegem?
  • Ce măsuri luăm pentru perfecționarea profesională a echipei?
  • Când este bine să facem recrutări și la ce specialiști în HR apelăm?
  • Cum să ne promovăm mai bine în opinia publică și în rândul potențialilor clienți?
  • Cum trebuie să acționăm pentru a avea un business cât mai optimizat fiscal?
  • La ce asociații patronale și profesionale, organizații și cluburi de business este bine să aderi?
  • La ce evenimente de business trebuie să participăm? Cum reușim să avem un networking eficient?
  • Cum facem să avem un echilibru între activitatea de la firmă și familie?
  • Când este bine să spunem Nu și să ne retragem dintr-un contract / dintr-un parteneriat toxic pentru business?

Vorbitori confirmați

(Fiecare vorbitor are 8 minute la dispoziție. Întrebările și răspunsurile vor fi la sesiunea de Networking)

Panelul 1: „Strategii de Crestere și Inovare”

Speakeri:

Cristian GĂVAN, Fondator, MAM Bricolaj (companie listată la BVB)

Ileana BOTEZ, Președinte, Professional Women’s Network România

Tudor GALOȘ, Fondator, Tudor Galoș Consulting

Ionel ULEIA, Președinte, Prime Transaction

Laura SARDESCU, Co-Fondator, NeaKaisa.ro

În cadrul acestui panel se va discuta despre expansiunea afacerilor, inovații și eficientizare a proceselor.

 

Panelul 2: „Rolul leadershipului transformativ – Strategii de Optimizare și Motivare

Speakeri:

Florentina ȘUȘNEA, Fondator și Managing Partner, PKF Finconta

Elena GRECU, Fondator și Managing Partner, Grecu & Partners

Oana CIOBANU, Director & Partner, ELEVATHOR

Cristina CORNACI, Director General, Avestis International

Anca MAZILU, Realizator TV și NeuroChange Trainer

Prezentator

Crina DICULESCU, Fondator, Dynamic Business Connections

 

Agenda

17,00 – 18,00: Înregistrare participanți & Networking

18,00-18,50 – Sesiunea I

18,50 –19,20: Networking

19,20-20,00 – Sesiunea a II-a

20,00 – 22,00: Degustare de vin & Networking

 

Taxa de participare

250 de lei pentru o persoană

400 de lei pentru două persoane din cadrul unei companii / a unei organizații

 

Contact / Înregistrare

Mircea Fica, Fondator, Club Antreprenor

mircea.fica@clubantreprenor.ro / 0732.903.216

Înregistrarea se poate face utilizând informațiile de contact de mai sus.

De asemenea, trebuie să ne furnizați numele și funcția participanților, precum și datele de facturare.

Vă stăm la dispoziție pentru detalii suplimentare.

Urmărește-ne:

Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!

- Abonează-te la revista de business ClubAntreprenor.ro și ZiarulPozitiv.ro -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 2024

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -RoHealth

Latest News

MF publică ordinul care stabilește amnistia fiscală reglementată prin OUG 107/2024

Ministerul Finanțelor a finalizat legislația subsecventă a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business ClubAntreprenor.ro și ZiarulPozitiv.ro -ABONAMENT 2024 Club Antreprenor Ziarul Pozitiv