Kaufland România lansează colecția vestimentară pentru sezonul de primăvară, creată de cunoscutul designer Cătălin Botezatu. Articolele vestimentare din noua linie Smart Fashion Spring sunt disponibile exclusiv în rețeaua de magazine Kaufland din întreaga țară, începând cu 5 aprilie.
Lansarea marchează continuarea parteneriatului de lungă durată dintre Kaufland România și Cătălin Botezatu, precum și angajamentul companiei de a susține designerii autohoni și de a face moda de lux accesibilă.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
28 februarie 2025: Forumul de Infrastructură, Transporturi și Logistică – Ediția a IV-a
13 martie 2025: Forumul diplomației comerciale și al exportatorilor – Ediția a IV-a
19 martie 2025: Forumul de concurență, francize și antreprenoriat
21 martie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Brașov
26 martie 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Colecția Smart Fashion Spring cuprinde 21 de articole vestimentare sub semnătura lui Cătălin Botezatu și se adresează tuturor celor care își doresc să poarte haine confortabile, adaptate noilor tendințe ale primăverii, la cel mai bun raport calitate-preț.
Smart Fashion Spring by Cătălin Botezatu include piese vestimentare pentru femei și pentru bărbați, majoritatea fiind 100% din bumbac sau având bumbacul ca material predominant în compoziție. Colecția cuprinde o varietate de articole, texturi și culori potrivite primăverii: de la tricouri, la hanorace, jachete din denim, veste, pantaloni sport, colanți, șosete.
“Am gândit această colecție ca pe un manifest al veseliei și al poftei de viață, al stării de bine care ne încearcă la venirea primăverii. Toate piesele vestimentare sunt create într-un stil modern, în care primează confortul, fiind ideale pentru ținute casual cool”, a declarat Cătălin Botezatu.
„Lansarea colecției de primăvară reprezintă încă o etapă a colaborării îndelungate și de succes dintre Kaufland și Cătălin Botezatu. Prin colecțiile sale pe care le-am lansat, de-a lungul timpului, în magazinele noastre, am încercat să democratizăm luxul. Am vrut să arătăm că hainele de designer pot fi adaptate oricărui buget, fără a face rabat de la calitate, tendințe sau aspectul estetic”, a adăugat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.
Piesele din colecția Smart Fashion Spring pot fi achiziționate exclusiv din rețeaua de magazine Kaufland din România și Republica Moldova, începând de miercuri, 5 aprilie, în limita stocului disponibil.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 167 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro