vineri, decembrie 2, 2022

Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags mizează pe o dezvoltare pe piețele de externe: “Vrem să creștem pe piețe ca Franța, Marea Britanie și Germania”

Must Read

Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags mizează pe o dezvoltare pe piețele de externe, complementară strategiei de consolidare și de creștere locală în domenii ca horeca, delivery, retail și farmacii.

Pentru anul 2023, vrem să ne concentrăm mai mult pe internaționalizare și să creștem exporturile către piețe precum Franța, Marea Britanie și Germania, unde vom colabora cu parteneri strategici și distribuitori din țările țintă”, a declarat Iulia Sullivan, CEO și fondator Bisbags.

Compania BisBags, care deține o fabrică de 5.000 de metri pătrați în județul Bistrița-Năsăud, estimează că va realiza la export circa 45% din cifra de afaceri din 2023.

Bisbags înregistrat în primele 9 luni din anul 2022 o creștere organică de 25% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cifra de afaceri estimată pentru întreg anul 2022 este de 6,25 milioane de euro, în creștere cu 25% față de anul 2021, când compania a raportat venituri de 5 milioane de euro. Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags are fabrica în localitatea Petriș, lângă Bistrița, iar operațiunile de vânzări și de marketing sunt coordonate din București.

Până în prezent, BisBags s-a adresat clienților din alte țări prin intermediul parteneriatelor cu distribuitori locali și agenții de publicitate din piețele țintă. “La târgurile internaționale am văzut cum clientul final din Vestul Europei nu cumpără direct de la producător și preferă un intermediar. Vrem să creăm parteneriate cât mai stabile și să începem noi colaborări cu partenerii distribuitori. Din experiența noastră pe piețele externe, am ajuns la concluzia că ai nevoie de 6 luni că să ajungi la volume și proiecte mari pentru a câștiga încrederea distribuitorilor”, spune Iulia Sullivan.

În acest context, participarea la târguri este esențială și devine o prioritate strategică. BisBags participă la cele mai mari târguri din Marea Britanie și Franța, cel mai mare consumator de ambalaje din Europa. “Francezii dau direcția pieței la nivel global. Trendurile noi se nasc în Franța și apoi se dezvoltă în restul Europei”, afirmă Iulia Sullivan.

De asemenea, BisBags își propune dezvoltarea pe piața din Marea Britanie, unde potențialul este mare în ceea ce privește personalizarea ambalajelor. “Marea Britanie este o piață care se mișcă repede. Companiile încearcă să se uite după oportunități, mai ales că acum nu mai reușesc să aducă ambalaje din Asia la prețurile precum cele practicate înainte de pandemie. Acum putem să concurăm și noi cu producătorii din Asia pe fondul creșterii costurilor de transport”, explică Iulia Sullivan.

Compania a continuat investițiile la nivelul producției și a investit aproximativ 1.5 milioane de euro în trei utilaje noi de confecționat sacoșe cu mâner plat și mâner sfoară. Totodată, compania a investit cu scopul organizării producției cât mai eficient, că să ofere termene de producție sub media pieței.

Despre BisBags

Producția de ambalaje din hârtie a companiei BisBags este realizată la fabrica de 3000 metri pătrați din Petriș, Bistrița-Năsăud. Fabrica BisBags este certificată ISO 9001 (management al calității) și Forest Stewardship Council, ceea ce înseamnă că materia primă (hârtia) provine din surse sustenabile și verificate.

 

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Latest News

Le Carrousel și Revista Patronatului Român organizează, în data de 8 decembrie 2022, evenimentul “De BINE 22.23.01 4Q&A”

Revista Patronatului Român și Le Carrousel organizează joi, 8 decembrie 2022, evenimentul de business de sfârșit de an “De...
- Advertisement -spot_img

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -spot_img