marți, septembrie 28, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Carrefour România şi Angajez 45+ demarează un parteneriat strategic pentru incluziune și diversitate

Must Read

Analiză K.M.Trust & Partners: Executivii din vârful corporațiilor sunt din ce în ce mai expuși la stres și anxietate. Peste 50% dintre managerii de...

Peste 50% dintre executivii care au participat la programul “Managementul Stresului și Anxietății în Roluri de Leadership” și-au...

Mihai Mareș – profesor invitat în programul de master în drept penal al Facultății de Drept a Universității de Stat din Moldova

Mareș & Mareș a anunțat că Mihai Mareș este noul profesor invitat în programul de master în drept penal...

Alpha Bank Romania și AFIR au semnat un protocol pentru facilitarea finanțării proiectelor de dezvoltare rurală

Alpha Bank Romania își reafirmă susținerea sectorului agri semnând împreună cu Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) un protocol...

Carrefour și Angajez 45+ au decis să demareze un parteneriat strategic pentru incluziune și diversitate și își propun să dezvolte împreună noi programe și inițiative care să ajute la extinderea formelor de promovare ale acestor principii, practicarea lor în mod constant pe piața muncii din România și îmbogățirea resurselor necesare progresului.

 Pentru Carrefour diversitatea nu este doar un cuvânt, este un set de inițiative concrete menite să promoveze egalitatea de șanse și incluziunea diferitelor persoane din medii diverse, indiferent de rasă, religie, sex, etnie, orientare sexuală, vârstă sau abilități.

În calitate de organizație cu o prezență majoră în piața internațională, Carrefour și-a luat angajamentul, încă de la începuturi, de a integra și promova valorile diversității și ale incluziunii în cadrul mixului social al tuturor echipelor și comunităților din care face parte.

Peste 18.000 de angajați

În Carrefour România lucrează în prezent peste 18.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online,  în depozite și la sediu. Ei definesc Lumea Carrefour prin tot ceea ce fac, zi de zi, într-o diversitate de job-uri: de la cofetar, brutar, măcelar, lucrător legume-fructe, vânzător, casier, la director de magazin, achizitor, jurist sau data engineer. Mai mult de jumătate din această echipă este reprezentată de femei, peste 59% dintre manageri sunt femei și la nivel de board acest procent este de 42%, mult peste scorul național de 32% (care este și cel mai mare din Europa, conform EIGE). Peste 2.500 dintre angajați sunt tineri cu vârsta cuprinsă între 16 și 24 de ani care învață și se dezvoltă pe roluri diverse, peste 6.400 sunt persoane cu vârsta 45+ ani care contribuie la dezvoltarea și expansiunea din Lumea Carrefour și mai mult de 230 sunt persoane cu dizabilități, care însoțesc și încântă clienții zi de zi.

Un mediu de lucru corect, echitabil și plăcut

„Suntem un jucător puternic pe piața de retail, iar avantajele noastre principale sunt echipa și cultura de diversitate și incluziune transpusă în viața și activitatea de zi cu zi. Prin încheierea acestui parteneriat ne reafirmăm poziția de angajator incluziv, care luptă împotriva discriminării de orice fel. Rolul tuturor acestor inițiative este de a crea un mediu de lucru corect, echitabil și plăcut, de a întări sentimentul de apartenență și de a construi relații interne și externe cu impact pozitiv, toate cu ajutorul oamenilor din Lumea Carrefour România”, afirmă Julien Munch, CEO Carrefour România.

 

Carrefour, în calitatea sa de companie responsabilă aflată într-un continuu proces de dezvoltare și modernizare, susține un mediu de lucru bazat pe egalitatea de șanse. Anul acesta a derulat, de exemplu, o serie de experiențe de învățare (workshop-uri, webinarii) dedicate tuturor managerilor, pentru a îi ajuta să dezvolte noi comportamente, să depășească prejudecățile inconștiente și să acționeze zi de zi ca lideri incluzivi.

În acest context a luat naștere și parteneriatul strategic al Carrefour România cu Angajez 45+, prin care Carrefour își propune să consolideze poziția de angajator care susține și respectă principiile incluziunii şi diversităƫii, să alinieze procesele şi procedurile de lucru la aceste principii, să mobilizeze echipele interne să propună soluții simple și ușor de pus în practică, și să împuternicească managerii Carrefour pentru a integra comportamente ce țin de incluziune și diversitate în activitatea zilnică.

„A construi un viitor mai bun pentru noi se traduce prin împreună, iar împreună se traduce prin egalitate de șanse. Avem colegi cu profiluri, cunoștințe și experiențe diferite, la început de drum sau spre finalul carierei. Rolurile noastre sunt deschise tuturor și recrutăm pe bază de competențe, abilități și motivație – drept urmare, tineri care acum încep să își construiască o carieră lucrează cot la cot cu oameni care continuă povești începute încă de acum 20 de ani. Cifrele sunt doar o reprezentare statistică, care ne ajută să ne amintim că dincolo de ele sunt relații sănătoase care ne dau voce să strigăm cu putere că Lumea Carrefour este bogată și frumoasă în diversitatea ei”, a declarat Alina Gamauf, Director Resurse Umane Carrefour România.

Un manifest de schimbare a pieței muncii din România

Angajez 45+ este o inițiativă marca Great HRs lansat în toamna anului 2018 ca un manifest de schimbare a pieței muncii din România, ca o campanie națională de conștientizare, de combatere a crizei forței de muncă și mai ales a discriminării la angajare pe diverse criterii.

„Diversitatea este o stare de spirit, iar incluziunea trebuie să fie o credință fundamentală.
Astfel, pentru companii este esenƫial să înțeleagă ce înseamnă diversitatea pentru ele, ca organizaƫii în sine. Aceasta ar putea varia de la înțelegerea apariƫiei prejudecăților în modelele de relaționare ale angajaților, până la crearea unei mentalități incluzive care să aprecieze cu adevărat diferențele culturale sau de orice altă natură. Carrefour România are această deschidere și, mai mult decât atât, un apetit real pentru integrarea diversităƫii și incluziunii în ADN-ul companiei. Parteneriatul cu Carrefour susƫine cauza pentru care a apărut iniƫiativa Angajez 45+”,
afirmă Violeta Niculae, Communication & Employer Branding Strategist Angajez45+.

Despre Carrefour România

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 36 de orașe.

Despre Angajez 45+

Angajez 45+ a fost lansat în toamna anului 2018, ca proiect marca Great HRs, la inițiativa cofondatoarelor Rodica Obancea, master Certified Coach & Co-Founder Great HRs, Viitorul Meu și Alina Anghel, Owner The Basics Agency & Co-Founder Great HRs, Restart Camp, MMI Romania, ca un manifest de combatere a crizei forței de muncă și a discriminării pe diferite criterii, la angajare.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Analiză K.M.Trust & Partners: Executivii din vârful corporațiilor sunt din ce în ce mai expuși la stres și anxietate. Peste 50% dintre managerii de...

Peste 50% dintre executivii care au participat la programul “Managementul Stresului și Anxietății în Roluri de Leadership” și-au...

Mihai Mareș – profesor invitat în programul de master în drept penal al Facultății de Drept a Universității de Stat din Moldova

Mareș & Mareș a anunțat că Mihai Mareș este noul profesor invitat în programul de master în drept penal al Facultății de Drept a...

Alpha Bank Romania și AFIR au semnat un protocol pentru facilitarea finanțării proiectelor de dezvoltare rurală

Alpha Bank Romania își reafirmă susținerea sectorului agri semnând împreună cu Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) un protocol de colaborare pentru accelerarea procesului...

TEILOR investește 30 de milioane de lei în dezvoltarea rețelei de magazine în România, Polonia și Ungaria până la sfârșitul anului

TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, anunță investiții de 30 de milioane de...

NextGenerationEU: Comisia Europeană aprobă Planul de redresare și reziliență al României, în valoare de 29,2 miliarde EUR

Comisia Europeană a adoptat astăzi, 27 septembrie, o evaluare pozitivă a Planului de redresare și reziliență al României. Comisia Europeană a adoptat astăzi, 27 septembrie,...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -