marți, august 3, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Interviu cu Valentin Burada, Fondator, Swiss Clinics: Echipa Swiss Clinics are o precizie elvețiană

Must Read

Analiză PwC: Piața locală de fuziuni și achiziții și-a continuat creșterea în prima jumătate a anului 2021, atingând valoarea de 1,8 mld euro

Valoarea totală estimată a tranzacțiilor de tip M&A a fost de 1,8 miliarde de euro, în primul semestru din...

Automatizarea proceselor în companii: inovație sau necesitate?

Accelerarea digitalizării declanșată de contextul pandemic a silit companiile să facă saltul tehnologic către următoarea etapă – automatizarea proceselor...

Garanti BBVA Leasing sprijină IMM-urile afectate de pandemie

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața...

Interviu cu Valentin Burada, Fondator, Swiss Clinics

Echipa Swiss Clinics are o precizie elvețiană

Swiss Clinics este o clinică apreciată și respectată în sectorul medicinei estetice. Ce v-a determinat să alegeți acest segment de business?

Putem să zicem că este un paradox, pentru că eu am fost student la Drept, dar aveam mai mulți prieteni printre studenții de la Medicină. Ei mi-au sădit un interes aparte față de domeniu și m-a atras dezvoltarea, noutățile și toate inovațiile din estetică. Este un domeniu foarte frumos și complex. Ulterior, când am participat cu unul dintre prieteni la un congres de estetică de la Monaco, am știut că acesta este domeniul în care vreau să investesc.

Ce echipă de medici, asistente medicale și cosmeticieni aveți? Cum vă motivați și stimulați echipa?

Eu mi-am format o echipă fantastică multidisciplinară care vine mereu cu idei noi, cu proceduri și tehnici noi, inovatoare. Investesc foarte mult în pregătirea lor, în cursuri atât în țară, cât și în străinătate, în participări la sesiuni și traininguri. Fiecare din echipă performează pe câte un segment, ne-am organizat în așa fel încât împreună suntem compleți. Denumirea clinicilor provine din apropierea noastră inițială de Elveția: am avut medici pregătiți acolo, schimb de experiență cu clinici din Elveția, am învățat proceduri și tehnici astfel încât să avem acum efectiv o precizie elvețiană. Echipa Swiss Clinics este formată din 80 de profesioniști în domeniu, dintre care 20 de medici specialiști cu o experiență profesională de peste 10 ani.

Ce echipamente folosiți? Ce înseamnă îngrijire profesională cu astfel de tehnologii de ultimă generație?

Suntem foarte atenți cu produsele pe care le folosim, avem cele mai calitative produse de pe piața internațională, eu personal particip la toate marile târguri de estetică și stabilesc legături cu furnizorii pentru a avea primii inovațiile pe care le consider utile pieței din România. Nevoile pacienților sunt diverse, așteptările sunt din ce în ce mai mari ca urmare a digitalizării motiv pentru care utilizăm game consecrate de produse și fillere.

Cu o investiție în valoare de 800.000 de euro, în octombrie 2020 am inaugurat propriul bloc operator dotat cu aparatură de ultimă generație, ce asigură desfășurarea intervențiilor chirurgicale la cele mai înalte standarde tehnologice și de siguranță.

Cu această investiție, putem spune că am depășit standardele de calitate și confort ale industriei locale. Blocul operator deservește chirurgia plastică, estetică și microchirurgia reconstructivă. Aparatura de ultimă generație aduce un plus atât pentru desfășurarea activității medicilor chirurgi și anesteziști, cât și pentru confortul și siguranța pacienților. Spitalizarea se va face tot în cadrul clinicii și pentru acest lucru am găsit acele soluții care să susțină recuperarea rapidă într-un cadru plăcut și relaxant, sub atenta supraveghere a personalului medical.

Care este profilul clienților Swiss Clinics? Cum au evoluat cerințele acestora, în ultimii ani?

Profilul pacienților se schimbă pe măsură ce se dezvoltă businessul: dacă la început aveam mai mult pacienți femei, acum procentajul este încă în favoarea femeilor, dar la mică distanță de bărbați.

Care sunt cele mai solicitate intervenții și tratamente?

Procedurile cele mai căutate sunt augmentarea buzelor, mezoterapiile, tratamentul cearcănelor, foarte multe proceduri de reconturare și geometrie facial, în care se redefinesc pomeții și linia mandibulară.

Dacă vorbim de intervenții chirurgicale, pe primul loc se află augmentarea mamară, urmată de reducțiile mamare, blefaroplastii, abdominoplastii, liposucții dar și rinoplastii și lifting facial.

Vă axați pe tratamente neinvazive. Care sunt acestea?

Ne axăm pe tratamente non invazive și chirurgicale totodată.

De anul trecut am dezvoltat foarte bine departamentul chirurgical și avem proceduri din cele mai diverse: de la măriri, micșorări și lifting de sâni, lifting facial total, bichectomii, abdominoplastii, otoplastii, liposucții, până la chirurgie genitală masculină și feminină.

Daca discutăm despre domni, pentru ei procedurile uzuale sunt ștergerea ridurilor, umplerea și depigmentarea cearcănelor, terapia vampir pentru scalp împotriva căderii părului și eliminarea gușii prin injectare.

Care sunt tendințele în materie de proceduri antiaging?

Tendința generală este ca tratamentele antiaging să devină un lifestyle, asemeni mersului la un salon de înfrumusețare. Accesibilitatea a crescut atât prin natura strategiei comerciale care practică planuri tarifare adaptate nevoilor pacienților sau care promovează abonamente personalizate în funcție de cazuistică și așteptările fiecărui pacient.

Cum percepeți gradul de competiție / concurență din acest sector?

Dinamica acestui segment a crescut considerabil în ultimii 3 ani. Dacă în  anul 2016, piața de medicină estetică se remarca doar prin câțiva jucători consacrați, azi lucrurile nu mai stau așa.

Conceputul de boutique clinic a luat amploare, foarte mulți medici s-au desprins de marile branduri și s-au lansat pe drumul antreprenorial. Piața are o dinamică puternică și anticipăm că va fi în creștere și în următorii ani, motivând fiecare participant să facă performanță, să se nișeze și să ofere calitate la superlativ.

De asemenea, dinamica pieței și creșterea numărului de jucători a înregistrat impact și asupra strategiei comerciale și de marketing, ceea ce funcționează în avantajul pacienților: prețuri avantajoase pentru servicii de medicină estetică la cele mai înalte standarde și branduri de top.

Ce hobby-uri aveți? Cum vă relaxați după o săptămână intensă de lucru?

Valentin Burada nu prea există în afara Swiss Clinics. Am ca pasiuni stabile și solide sporturile care îmi provoacă adrenalină, motociclismul și pentru relaxare totală, gătitul.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Analiză PwC: Piața locală de fuziuni și achiziții și-a continuat creșterea în prima jumătate a anului 2021, atingând valoarea de 1,8 mld euro

Valoarea totală estimată a tranzacțiilor de tip M&A a fost de 1,8 miliarde de euro, în primul semestru din...

Automatizarea proceselor în companii: inovație sau necesitate?

Accelerarea digitalizării declanșată de contextul pandemic a silit companiile să facă saltul tehnologic către următoarea etapă – automatizarea proceselor de business. Automatizarea, așa cum...

Garanti BBVA Leasing sprijină IMM-urile afectate de pandemie

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, unul dintre cele mai dinamice grupuri financiare de pe piața locală, a semnat un acord...

Raiffeisen Bank și RWA Raiffeisen Agro România finanțează sistemele de irigații și agricultura ecologică sustenabilă

Raiffeisen Bank, alaturi de partenerul sau RWA Raiffeisen Agro Romania, ofera fermierilor romani consultanta si solutii de finantare specifice investitiilor agricole, precum investitii in...

Chimcomplex a avut în primul semestru un profit net de 57,7 milioane de euro

Primele 6 luni ale anului 2021 confirmă poziționarea Chimcomplex ca lider regional al industriei chimice, compania raportând un profit net de 282.6 milioane lei...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -