sâmbătă, octombrie 24, 2020
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19

Must Read

Raport PwC: Implementarea tehnologiei blockchain poate aduce un plus de 1,76 trilioane dolari la PIB-ul global până în 2030

Tehnologia blockchain va fi adoptată la scară largă în întreaga economie globală până în 2025 și are potențialul de...

Hidroelectrica lansează serviciul Call Center destinat clienților

Începând de astăzi, 23 octombrie 2020, Hidroelectrica pune la dispoziția clienților Serviciul Call Center, apelabil la numărul 021 9834,...

Raportarea fiscală în timp real – un salt către o colectare eficientă a TVA

Primul termen de conectare a caselor de marcat la serverele ANAF a fost depășit, ce urmează? Autor: Georgiana Iancu,...

În cursul lunii octombrie, întreaga rețea de 135 de magazine și două depozite Kaufland România primește certificarea ce confirmă că toate măsurile de siguranță  împotriva răspândirii Covid-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale instituțiilor locale, la ora actuală.

Certificatul atestă că magazinele Kaufland România sunt oficial ,,locații de încredere”.

Standardul internațional de siguranță DEKRA pentru măsuri de prevenire a răspândirii Covid-19 este acordat în urma unui proces de audit și control, realizat pe parcursul a 45 de zile, la nivel național, de un organism de certificare independent și imparțial.

Auditul spațiilor este realizat fizic, în urma deplasării pe teren a unei echipe de auditori pentru controlul fiecărui magazin și depozit. O serie de 134 de criterii au fost verificate de inspectori pentru acordarea standardului.

Compania germană de auditare DEKRA este una dintre cele mai importante din lume, ce activează în domeniul siguranței de peste 90 de ani, în peste 60 de țări. Înființată în 1925 în Germania, ca Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein e.V., organizația oferă servicii de expertiză calificate și independente în domeniul siguranței.

,,Standardul de siguranță DEKRA dezvoltat în Germania are un număr mare de criterii de evaluare a siguranței spațiilor și se acordă numai în urma controalelor în teren, nu online, ceea ce face ca întregul proces să fie complet, riguros, de încredere și corect. Auditurile noastre sunt efectuate  prin liste de verificare bazate pe principalele recomandări și protocoale internaționale, ale Organizației Mondiale a Sănătății și locale ale agențiilor și autorităților guvernamentale, declară Ionuț Muntean, Director Executiv DEKRA România.

Standardul DEKRA confirmă implementarea tuturor măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 pe întregul spațiu de desfășurare al activității Kaufland România, inclusiv în etapele de recepție a mărfii, controlul furnizorilor și la intrarea în unitate, precum și în serviciile de igienă, sanitație și întreținere, precum și de instruire a personalului și de informare a clienților.

,,Certificarea DEKRA vine să susțină toate eforturile depuse de Kaufland România încă de la începutul declanșării pandemiei, pentru a oferi dovada unor spații sigure de cumpărături, atât pentru clienți, cât și pentru angajați, cu respectarea strictă a tuturor reglementărilor legale în vigoare”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs, Kaufland România.

Peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție

De la declanșarea pandemiei și până în prezent, Kaufland România a investit peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție în spațiile sale (magazine, depozite, sedii), cu cea mai mare responsabilitate.

Printre măsurile luate numai în magazine se numără:

  • montarea porților de termometrizare la intrare, cu sistem de detectare automată a temperaturii, fără contact direct;
  • dotarea spațiilor cu dispensere automate fără atingere, cu gel și șervețele dezinfectante pentru clienți și angajați;
  • instalarea geamurilor de plexiglas la case;
  • asigurarea echipamentelor suplimentare de protecție de unică folosință pentru angajați;
  • sporirea frecvenței igienizărilor;
  • amplasarea elementelor de signalistică de prevenție în toate spațiile;
  • asigurarea informării corecte și complete prin sesiuni de instructaj periodic și înființarea unei linii telefonice speciale pentru angajați.

Despre DEKRA

În trafic, la locul de muncă și acasă – experții DEKRA furnizează siguranță sporită în toate domeniile cheie ale vieții. Compania are o viziune clară și ambițioasă asupra viitorului. Viziunea pentru 100 de ani de existență, în 2025, este de a deveni un partener global pentru o lume sigură. Portofoliul larg de servicii furnizate cu experți calificați, independenți și imparțiali, variază de la testarea și certificarea produselor și sistemelor de management, audituri și evaluări obligatorii și voluntare, inspecția vehiculelor, la inspecții industriale și a construcțiilor, consultanță în materie de siguranță, precum și cursuri de formare, și muncă temporară.

DEKRA a generat în anul 2019 venituri în valoare totală de peste 3,4 miliarde de Euro, compania având aproximativ 44.000 de angajați, în peste 60 de țări, de pe toate cele șase continente.

Viziunea 2025 descrie preocupările DEKRA pentru viitor, și conține cinci elemente:

  • Imaginea DEKRA despre viitor: „Trăim într-o lume sigură” se bazează pe nevoia umană de siguranță și reprezintă dorința de a fi consecvenți în dedicarea totală pentru siguranță;
  • Viziunea DEKRA: „Vom fi partenerul global pentru o lume sigură” ne descrie ambiția pentru viitor;
  • Misiunea DEKRA: „Furnizăm siguranță” descrie rolul nostru în societate;
  • Principiile corporative DEKRA: sunt direcții strategice spre care este orientată compania;
  • Valorile sociale DEKRA: servesc drept îndrumări pentru comportamentul zilnic al tuturor angajaților.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 135 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Raport PwC: Implementarea tehnologiei blockchain poate aduce un plus de 1,76 trilioane dolari la PIB-ul global până în 2030

Tehnologia blockchain va fi adoptată la scară largă în întreaga economie globală până în 2025 și are potențialul de...

Hidroelectrica lansează serviciul Call Center destinat clienților

Începând de astăzi, 23 octombrie 2020, Hidroelectrica pune la dispoziția clienților Serviciul Call Center, apelabil la numărul 021 9834, informează compania. Prin accesarea acestui serviciu,...

Raportarea fiscală în timp real – un salt către o colectare eficientă a TVA

Primul termen de conectare a caselor de marcat la serverele ANAF a fost depășit, ce urmează? Autor: Georgiana Iancu, Partener, Asistență Fiscală și Juridică,...

Summit-ul ODD organizat de CSR Europe reunește executivi de top și factori de decizie politici în jurul Pactului European pentru o Industrie Sustenabilă

CSR Europe va lansa, cu această ocazie, Cartea Albă 2020: Pactul European pentru o Industrie Sustenabilă: Transformarea Pactului verde într-o poveste de succes –...

Colliers: Trei sferturi dintre investitorii activi pe piața de terenuri au încheiat sau se așteaptă să încheie tranzacții în 2020

Aproximativ trei sferturi dintre investitorii activi pe segmentul de terenuri au încheiat tranzacții în 2020 sau se așteaptă să încheie tranzacții până la sfârșitul...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -