Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) şi Google România au organizat webinarul „Google pentru IMM-uri: dezvoltarea online a afacerii”.
Antreprenorii au fost familiarizați cu mediul online
Principalul obiectiv al evenimentului, susţinut de Mădălina Stănescu – trainer Google si consultant in digital marketing, fondator al agenției Optimized, a vizat familiarizarea antreprenorilor întreprinderilor mici şi mijlocii cu mediul online, în contextul crizei coronavirusului, care i-a „obligat” să-şi regândească setul de instrumente de promovare pentru a rămâne pe piaţă şi pentru a-şi dezvolta afacerile.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
13 mai 2025: Cum reducem fenomenul contrafacerilor?, Ediția a V-a
15 mai 2025: Forumul antreprenorilor din construcții și imobiliare – Ediția a II-a
27 mai 2025: Forumul antreprenorilor din sectorul agricol și industria alimentară, Ediția a IV-a
12 iunie 2025: Criminalitatea cibernetică în perioada digitalizării economiei și în vreme de război, Ediția a IV-a
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Cei circa 50 participanţi au avut oportunitatea de a afla informaţii utile despre: modul în care se construieşte o prezenţă online pentru business-ul lor, instrumentele online ce pot fi utilizate, cum poate fi folosită social media pentru promovarea afacerilor, modalităţi practice de a atrage mai mulţi clienţi cu Google Ads.
Webinarul a fost personalizat pe nevoile antreprenorilor şi a avut un puternic caracter interactiv, reprezentanţii IMM-urilor adresând numeroase întrebări Mădălinei Stănescu.
Google pentru IMM-uri este un hub de instrumente şi resurse gratuite
Google pentru IMM-uri este un hub de instrumente şi resurse gratuite, dedicate facilitării şi susţinerii digitalizării afacerilor româneşti. Instrumentele digitale disponibile sunt: Google Compania Mea (gestionarea relaţiei cu clienţii), Site-ul Companiei Mele (administrarea spaţiului online al afacerii), Google Trenduri şi Alerte (descoperirea intereselor consumatorilor), Pieţe sugerate (identificarea de oportunităţi internaţionale).
CCIB va continua parteneriatul cu Google România, precum și cu alte firme și societăți din domeniul IT, inclusiv din rândul membrilor săi, în dorința de oferi celor interesați oportunități de implementare a programelor de digitalizare a activităților curente și viitoare.