luni, martie 1, 2021
Abonament 2021 ClubAntreprenor.ro

Auchan aduce peste 300 de beri la ediția din acest an a Târgului de Bere

Până pe 21 iulie 2020, în toate hipermarketurile Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro, are loc cea de-a XI-a ediție a Târgului de Bere, eveniment prin care Auchan aduce la raft o selecție extinsă de sortimente de bere, precum și o gamă variată de produse complementare pentru servirea acesteia.

Must Read

Studiu ANCOM: Ce știu și ce nu știu cetățenii despre radiațiile electromagnetice (EMF) și despre 5G

„În era digitală, informarea corectă și cât mai completă are o importanță particulară și necesită cunoașterea percepțiilor cetățenilor. În...

Morphosis Capital pregătește noi investiții în IMM-uri românești în 2021

Morphosis Capital Fund I, un fond de private equity, rămâne în continuare alături de IMM-urile românești și are în...

Smarttech247 va angaja 60 de experți în securitate cibernetică

Smarttech247 își mărește echipa de experți din România, până la sfârșitul anului 2021, de la 40 la 100 de...

Până pe 21 iulie 2020, în toate hipermarketurile Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro, are loc cea de-a XI-a ediție a Târgului de Bere, eveniment prin care Auchan aduce la raft o selecție extinsă de sortimente de bere, precum și o gamă variată de produse complementare pentru servirea acesteia.

Continuându-și creșterea anuală, Târgul de Bere înglobează în această ediție peste 300 de articole, atât beri de import, cât și producții locale. În ton cu preferințele consumatorilor români, berile produse pe plan local reprezintă 65% din oferta din acest an, o atenție deosebită fiind adresată microberăriilor românești. Astfel, 13 microproducători de bere sunt prezenți la târgul din acest an, unii dintre aceștia aflându-se pentru prima dată în retail – precum Fabrica de Bere Grivița, prima fabrică de bere transparentă din România.

În ceea ce privește oferta berilor de import, clienții vor regăsi la raft specialități de beri bavareze, albe nefiltrate și nepasteurizate, de abație, craft și trapiste, originare din țări precum Franța, Belgia și Germania. Totodată, portofoliul acestei ediții include și specialități bio, precum berile fără gluten, dar și selecții de beri aromatizate și cidru.

Tendințe în consumul de bere

Potrivit datelor companiei, berea blondă rămâne categoria care înregistrează cele mai mari vânzări. De asemenea, în ceea ce privește modul de îmbuteliere, sticla continuă să crească cu cel puțin 10% anual, în timp ce dozele se clasează pe loc secund în topul alegerilor consumatorilor, iar berea îmbuteliată la PET își continuă declinul de la an la an.

„Suntem mândri că pe parcursul celor 11 ani am creat un eveniment comercial de referință pentru români și pentru piața de retail – Târgul de bere Auchan. De-a lungul anilor, am venit cu cele mai largi game, cu noutăți, cu produse de masă, dar și cu produse de nișă, am susținut producția românească de bere, îndeosebi cea artizanală realizată de microberării, și în același timp am ajutat românii să rememoreze experiențe gustative plăcute din excursiile lor în străinătate, prin specialitățile internaționale propuse”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Târgul de Bere din acest an se derulează în toate hipermarketurile Auchan, dar și virtual în  magazinul online auchan.ro, de unde se pot comanda online sortimentele preferate. Comenzile pot fi livrate la domiciliu la nivel național sau ridicate din cel mai apropiat magazin Auchan prin serviciul gratuit Click&Collect. Totodată, clienții din București pot opta și pentru varianta de comandă online cu livrare în aceeași zi, prin platforma de delivery Lola Market.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse și, în acelasi timp, operează website-ul dedicat activităţilor de gastronomie tip restaurant –  lamasa.auchan.ro.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest News

Studiu ANCOM: Ce știu și ce nu știu cetățenii despre radiațiile electromagnetice (EMF) și despre 5G

„În era digitală, informarea corectă și cât mai completă are o importanță particulară și necesită cunoașterea percepțiilor cetățenilor. În...

Morphosis Capital pregătește noi investiții în IMM-uri românești în 2021

Morphosis Capital Fund I, un fond de private equity, rămâne în continuare alături de IMM-urile românești și are în vedere semnarea a două noi...

Smarttech247 va angaja 60 de experți în securitate cibernetică

Smarttech247 își mărește echipa de experți din România, până la sfârșitul anului 2021, de la 40 la 100 de specialiști în securitate cibernetică. De...

CEC Bank accelerează procesul de digitalizare cu soluții low-code furnizate de Aurachain

CEC Bank accelerează procesul de modernizare și digitalizare. CEC Bank apelează la platforma low-code dezvoltată de compania Aurachain pentru a automatiza o serie de...

Se deschide Sol și Suflet, prima fermă regenerativă din România și centru educațional pentru fermierii la început de drum

Cei interesați să își deschidă o fermă regenerativă sunt invitați să aplice la programul de internship plătit și să participe la cursurile organizate...
- Advertisement -

Mai multe articole ca acesta

- Advertisement -