joi, decembrie 5, 2024

Vodafone România utilizează tehnologii avansate pentru reducerea amprentei de carbon și protejarea planetei

Vodafone România utilizează tehnologii avansate pentru reducerea amprentei de carbon, mărirea eficienței energetice și protejarea planetei. Decizia de a achiziționa 100% energie verde pentru derularea operațiunilor începând cu luna ianuarie 2020 a fost completată de cea a unei investiții multianuale, cu scopul de a mări eficiența energetică a companiei și a reduce impactul creat asupra mediului. Programul de investiții a demarat în anul 2019 și înregistrează deja rezultate semnificative.  

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Vodafone România utilizează tehnologii avansate pentru reducerea amprentei de carbon, mărirea eficienței energetice și protejarea planetei. Decizia de a achiziționa 100% energie verde pentru derularea operațiunilor începând cu luna ianuarie 2020 a fost completată de cea a unei investiții multianuale, cu scopul de a mări eficiența energetică a companiei și a reduce impactul creat asupra mediului. Programul de investiții a demarat în anul 2019 și înregistrează deja rezultate semnificative.

“Sărbătorim Ziua Planetei prin rezultatele importante obținute datorită programului de investiții în eficientizarea energiei. Primul sistem nou și avansat de răcire pentru unitățile noastre de servere a fost pornit pe 1 aprilie și realizează deja un consum de energie de opt ori mai mic, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, primul nostru site echipat cu un generator de energie inovator, pe bază de hidrogen, a fost pus în funcțiune pe 6 februarie 2020. Continuăm să utilizăm tehnologii de ultimă generație și să inovăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului și a proteja planeta”, a declarat Cătălin Buliga, Director Tehnologie Vodafone România.

Vodafone România a demarat în anul 2019 un program de investiții multianual pentru a mări eficiența energetică și a reduce amprenta de carbon generată. Principalele centre cu servere de date au fost prioritizate în instalarea noilor sisteme de răcire, întrucât menținerea temperaturii optime reprezintă 40-50% din energia totală consumată în aceste spații. În cazul site-urilor, principalul obiectiv a fost acela de a produce energie verde (prin panouri solare, generatoare bazate pe hidrogen), în paralel cu utilizarea sistemelor noi și eficiente de răcire, cu scopul de a reduce consumul de energie provenită din rețeaua publică.

O primă soluție inovatoare a fost activată pe data de 1 aprilie 2020 într-unul dintre centrele de date ale Vodafone România. Aceasta constă în utilizarea tehhnologiei bazate pe apa racită și pe materialul revoluționar PCM – Phase Change Material, o substanță pe bază de sare ce are proprietatea de a absorbi căldura în timpul zilei și de a o elibera în timpul nopții într-un mod complet pasiv, fără a consuma energie electrică, pentru a menține o temperatură constantă în camera tehnică. După primele măsurători efectuate în perioada 1 – 20 aprilie 2020, s-a înregistrat un consum de energie de opt ori mai mic prin acest sistem de răcire, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Alte soluții inovatoare bazate pe sisteme ce funcționează cu apă răcită, precum și pe gestionarea termică directă prin senzori inteligenți controlați de un motor de inteligență artificială sunt în curs de implementare în 2020 în spațiile tehnice ale Vodafone România.

Vodafone Group s-a angajat să reducă la jumătate impactul asupra mediului până în 2025 pentru a asigura un viitor mai sustenabil pentru toți.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

Vodafone Group are operațiuni mobile în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

Urmărește-ne:

Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -Advertising Club Antreprenor

Ultimele Știri

Vlad Enăchescu este noul Director General al Eventim România

Vlad Enăchescu a fost numit Director General al Eventim România, una dintre cele mai importante companii de ticketing din...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor